Industry Wire

Geplaatst door BTTR

BTTR wint Dutch Interactive Award

BTTR winnaar Dutch Interactive Awards 2024

BTTR werkt aan digitale ervaringen voor mensen en merken. Dat ze dit succesvol doen blijft niet onopgemerkt want BTTR is winnaar van de Dutch Interactive Awards (DIA) met de case 365 Dagen Bloemen van Royal FloraHolland. Met deze prijs ontvangt BTTR erkenning voor zijn digitale expertise.

Erkenning voor het beste digitale interactieve werk van Nederland

De Dutch Interactive Awards (DIA) zijn dé prijzen voor het allerbeste interactieve werk van Nederlandse makers. De DIA reikt binnen 15 categorieën een goud en zilver award uit aan de meest vooraanstaande bureaus. BTTR heeft de gouden award gewonnen in de categorie ‘data’. De DIA wordt georganiseerd door Emerce en de Dutch Digital Agencies en wordt sinds 2010 jaarlijks uitgereikt.

Gouden DIA voor platform 365 dagen bloemen

Samen met Royal FloraHolland ontwikkelde BTTR het platform 365 dagen bloemen. Een platform dat kwekers en hun producten helpt om zichtbaarder te zijn in de markt.
De geïntegreerde oplossing combineert diverse databronnen en stelt kwekers in staat om waardevolle inzichten te verkrijgen uit de gegevens zodat ze kunnen inspelen op de individuele behoeften van bloemisten over de hele wereld.
De unieke mix van strategie, research, design en technologie maakt dat dit project met recht een gouden DIA heeft gewonnen.

Over BTTR
BTTR is een toonaangevend innovatiebureau met een duidelijke focus op de ontwikkeling van digitale oplossingen. Daarbij is de werkwijze van BTTR ‘Data Driven’: met het verzamelen, analyseren en benutten van data, helpt BTTR organisaties hun klanten beter te begrijpen en waardevolle relaties op te bouwen.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht