Geplaatst door Buckaroo

Buckaroo met nieuwe betaal-App in Lightspeed eCom Store

Utrecht, 2 juni 2020 – Payment Service Provider Buckaroo heeft in samenwerking met Lightspeed een nieuwe koppeling ontwikkeld als basis dient voor toekomstige upgrades. Bestaande en nieuwe klanten krijgen via de Buckaroo Payment App toegang tot een breed aanbod betaalmethoden. De Buckaroo App is vanaf heden officieel beschikbaar in de Lightspeed eCom App Store.

Rens Gerritsen, product owner e-commerce plug-ins bij Buckaroo: “In de afgelopen maanden heeft Buckaroo hard gewerkt aan een eigen betaalapp voor Lightspeed. Het voordeel van onze eigen ontwikkelde App is dat we een breed scala aan betaalmethoden kunnen aanbieden en de beste ondersteuning kunnen leveren aan onze klanten. Ook is de nieuwe App, welke is gebouwd volgens de laatste technische standaarden, gekoppeld aan de Buckaroo Smart Checkout.”

Smart Checkout

De koppeling met de Buckaroo Smart Checkout biedt met name op gebied van branding en customer experience voordelen. Zo kun je als Lightspeed webshop via de Smart Checkout zelf je checkout customizen, leert de checkout zichzelf aan welke betaalmethode bij elke consument favoriet is en configureert automatisch per device. Met andere woorden, de werking van de checkout is anders op een telefoon dan op een desktop of tablet. Een belangrijk aspect volgens Rens Gerritsen: “Uit Buckaroo cijfers blijkt dat meer dan de helft van alle online betalingen via smartphone verloopt. De betaaltechniek achter de Smart Checkout is daar speciaal op aangepast in functionaliteit en design.”

Betaalmethoden

Naast de gebruikelijke betaalmethodes zoals iDEAL, creditcard en PayPal zullen ook Apple Pay en de populaire achteraf betaalmethode AfterPay rechtstreeks via de Buckaroo betaal-App beschikbaar zijn.

Download de Buckaroo App gratis op: https://www.lightspeedhq.nl/ecommerce/store/apps/buckaroo-payments/