Buma/Stemra kiest voor communicatieplatform van Interactive Intelligence

Amsterdam, 3 september 2013 – Buma/Stemra heeft ervoor gekozen om voor het klantcontact de overstap te maken naar Customer Interaction Center (CIC), het communicatieplatform van Interactive Intelligence. In eerste instantie wordt CIC ingezet voor het telefonisch verkeer maar op termijn wordt gekeken naar uitbreiding.
“De belangrijkste doelstellingen van het project zijn het verder verbeteren van de bereikbaarheid van de medewerkers,” aldus Henk Dekker, manager ICT en Outsourcing van Buma/Stemra. “Daarvoor hebben we nu bijvoorbeeld goed inzicht in beschikbaarheid van medewerkers en kunnen we eenvoudiger tegemoet komen aan terugbelverzoeken.”
Buma/Stemra had een paar duidelijke wensen bij het selecteren van een nieuwe oplossing. Naast een beter inzicht in de communicatiestromen, willen ze het standaard onderhoud zoals toevoegen van nieuwe medewerkers en groepen gewoon zelf kunnen doen. CIC van Interactive Intelligence voldeed aan deze eisen en sluit bovendien goed aan bij de al aanwezige Microsoft-oplossingen.
Dekker: “We zijn nu technisch klaar voor de toekomst. Verder hebben we ook een goede klik met Interactive Intelligence, we voelen ons als klant zeer serieus genomen.”
===
Over Buma/Stemra
Bij Buma/Stemra zijn ongeveer 21.000 componisten, tekstschrijvers en muziekuitgevers aangesloten. Buma/Stemra zorgt ervoor dat wanneer hun creaties gebruikt worden zij daar een eerlijke vergoeding voor krijgen. Buma/Stemra incasseert via zusterorganisaties in het buitenland deze vergoedingen wereldwijd voor hun leden. Ook biedt Buma/Stemra het wereldrepertoire aan in Nederland en incasseert voor buitenlandse componisten, tekstschrijvers en auteurs de vergoeding voor het gebruik en draagt dit af aan zusterorganisaties. www.bumastemra.nl
Over Interactive Intelligence
Interactive Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ) levert innovatieve software en services voor contact centers, unified communications en business process automation. De oplossingen zijn zowel geschikt voor toepassing op de eigen locatie als via een hosted model. Het bedrijf is gestart in 1994, heeft wereldwijd meer dan 5000 klanten, waarvan ruim 170 in de Benelux en staat gepositioneerd in de top 500 van Global Software en Service leveranciers. Interactive Intelligence heeft meer dan 1400 werknemers en een hoofdkantoor in Indianapolis, USA. Er zijn 24 internationale kantoren in Noord-Amerika, Zuid-Amerika, Europa, het Midden Oosten, Afrika, Azië en Australië. De Benelux-kantoren zijn gevestigd in Amsterdam en Culemborg. www.inin.com/nl
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.