Industry Wire

Geplaatst door One Shoe

Bureau One Shoe viert 10-jarig bestaan met moderne variant van Cinderella

Ter ere van het 10-jarig bestaan van reclame- en internetbureau One Shoe werd afgelopen donderdag tijdens het officiële jubileumfeest een moderne variant van het sprookje van Cinderella opgevoerd.

Cinderella met een twist

Tegen de achtergrond van het uitgelichte monumentale pand van One Shoe voerden acteurs voor een groot publiek een moderne versie van Cinderella op, waarin Assepoester met behulp van een verloren schoen haar twee ideale mannen probeert te vinden. Na een lange zoektocht onder de gasten bleken oprichters Michel van Velde en Floris Derksen de schoen perfect te passen, waarmee het sprookje tot een goed einde werd gebracht.

Michel van Velde: ‘We hebben het traditionele sprookje van Cinderella een eigentijdse twist gegeven en tegelijkertijd het verhaal verteld van de verloren schoen, waar ons bureau naar vernoemd is. Overal ter wereld kom je ze langs de kant van de weg tegen: een schoen in de berm of op de vluchtstrook. Altijd maar één, nooit twee. Hoe is het mogelijk dat je midden op de weg een schoen kwijt raakt? Het is en blijft een mysterie. Bij elke schoen die je ziet denk je: ‘Welk verhaal zit er achter deze ene schoen? Die nieuwsgierigheid kenmerkt ons, en Cinderella blijkbaar ook.’

One Shoe jubileumjaar

Bureau One Shoe is in 2006 opgericht door Michel van Velde en Floris Derksen en staat bekend om zijn combinatie van digitale disciplines en traditionele reclame. Het bureau organiseerde dit jaar al meerdere festiviteiten omtrent het jubileum zoals een kick-off party in maart met de felicitaties van de Utrechtse burgemeester Jan van Zanen, een trip met het hele bureau naar IJsland en als hoogtepunt het officiële jubileumfeest, dat afgelopen donderdag plaatsvond.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht