Industry Wire

Geplaatst door Central Point Europe

Centralpoint.nl wint de incentive voor Beste Marketingcampagne van Microsoft

Centralpoint.nl wint de incentive voor Beste Marketingcampagne van Microsoft

Medio november 2009 heeft Microsoft haar resellers uitgenodigd mee te doen aan de kostenbesparing actie met het Microsoft XXL Pauzepakket met als onderwerp:

De beste Marketingcampagne met Virtualisatie en/of Desktop optimalisatie = kostenbesparing! Wat verwachten we van u: Bereik zoveel mogelijk klanten d.m.v. creatieve Marketing. Uw campagne wordt beoordeeld door het Microsoft Marketing team.

Centralpoint.nl heeft naast diverse speciale nieuwsbrieven (zie http://www.centralpoint.nl/nieuws/6444/microsoft-special-de-beste-software-tijdelijk-extra-voordelig/?ref=)
o.a. een Seminar georganiseerd voor haar klanten en relaties bij Microsoft te Schiphol met als thema: Windows7 & Windows Server 2008R2 met Hyper V.

Vandaag heeft het Microsoft Marketing Team aan Centralpoint.nl laten weten:

Gefeliciteerd! U bent 1e geworden in de Microsoft XXL Pauzepakket wedstrijd.
U bedacht een klantcampagne voor kostenbesparing met Virtualisatie en Desktop Optimalisatie die volgens ons het meest creatief en effectief was, en de grootste impact maakte op de markt.

Daarom kunt u nu met 7 personen Ferrari gaan rijden in Duitsland en krijgt u van ons 7 pakketten Windows 7 Ultimate.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht