Geplaatst door Centralpoint.nl

Centralpoint uitgeroepen tot Lenovo Computing Partner of the year 2017

Centralpoint heeft tijdens de award uitreiking op het succesvolle Lenovo Accelerate Event de award: Computing Partner of the year 2017 ontvangen.

De uitreiking vond plaats op het, met bijna 400 aanwezig business partners, goed bezochte Lenovo Accelerate Event in Maarssen. Tijdens het event werd de algehele markt strategie en channel strategie toegelicht door het Lenovo management.

Als afsluiting werd tijdens de award ceremonie Centralpoint uitgeroepen tot Computing Partner of the year. Deze award werd uitgereikt door Andreas Mayer (General Manager Benelux Lenovo) en Peter-Paul Bénard (commercial channel leader Lenovo) aan Ronald Ederveen, commercieel directeur bij Centralpoint. Centralpoint werd geroemd voor haar intensieve partnership en omzetgroei in het afgelopen jaar.

“Wij zijn zeer vereerd met de erkenning door Lenovo voor onze intensieve en proactieve samenwerking in het afgelopen jaar. Centralpoint is uniek gepositioneerd in de Benelux met twee zeer succesvolle klantformules. Centralpoint.nl, de webshop die als de benchmark voor de Benelux geldt en Centralpoint Business Solutions die met innovatieve oplossingen en diensten de mid- en grootzakelijke markt bedient. Beide klantformules werken intensief samen met Lenovo om haar unieke end-to-end product portfolio te positioneren bij klanten en prospects” volgens Ronald Ederveen.

Over Centralpoint:
Centralpoint bestaat sinds 2001. Sindsdien zijn we uitgegroeid tot de grootste en beste zakelijke ICT-leverancier van Nederland. Wij zien het als onze missie om het verkrijgen van ICT hardware eenvoudig te maken voor onze klanten. Dat betekent dat u werkelijk elk product bij ons kunt bestellen. En dan bedoelen we ook echt alles. Van populaire smartphones of tablets tot de betrouwbaarste servers of storage-oplossingen. En van eenvoudige netwerkkabels tot de nieuwste laptops of de kleinste printeraccessoires. Uiteraard altijd in de hoeveelheid die uw organisatie nodig heeft. En binnen de leveringstermijn die u wenst.