Geplaatst door Adeptiv

CEO Sabine Bijleveld verlaat Adeptiv

Adeptiv maakt vandaag bekend dat CEO Sabine Bijleveld per 1 oktober de organisatie zal verlaten. Bijleveld, die in 2017 als COO bij Adeptiv aan boord kwam en binnen een jaar benoemd werd tot CEO, speelde een grote rol in de succesvolle zoektocht naar een nieuwe partner voor het bedrijf. Adeptiv, met daaronder de bedrijven Searchresult, Yourzine, Kernel, Uptmz en Insert/Expert, ging eind 2020 samen met het Belgische Springbok.

Bijleveld leidde Adeptiv tijdens de periode dat het bedrijf onderdeel was van PostNL en later samenging met de nieuwe eigenaar. Nu het framework van de integratie met Springbok staat en er succesvol samengewerkt wordt, is het moment voor Bijleveld aangebroken om verder te kijken.

Kim Verhaeghen, CEO Springbok: ‘Sabine heeft de afgelopen jaren een sterke professionele organisatie neergezet. In de periode erna heeft Sabine nog heel hard mee aan de kar getrokken om het succesvol te laten integreren, en op die koers gaan wij verder. Wij kijken met veel vertrouwen uit naar de toekomst en wensen Sabine natuurlijk het allerbeste.’

‘Ik kijk met trots terug op een inhoudelijke, ondernemende en professionele periode,’ voegt Bijleveld toe. ‘Ik laat een solide, financieel gezond en professioneel Adeptiv achter, maar wat ik ook achterlaat is een mooie groep mensen. Mensen waar ik met enorm veel plezier mee heb samengewerkt. Nu Adeptiv onder mijn leiding onderdeel is geworden van Springbok, is het voor mij een logisch moment voor een nieuwe stap. Ik weet nog niet wat die nieuwe stap zal zijn, maar het is helder dat dat wederom bij een organisatie zal zijn waar ik weer het verschil kan maken en waar creativiteit en ondernemerschap centraal staan. Ik bedank alle collega’s, opdrachtgevers en relaties voor de samenwerking de afgelopen jaren en wens Adeptiv en Springbok veel succes.’

Over de opvolging van Bijleveld verwacht Adeptiv binnenkort mededelingen te kunnen doen. Tot die tijd worden haar taken waargenomen door CCO Michiel van Riemsdijk en CSO Pieter Meijer.

– einde –

Adeptiv is onderdeel van Springbok. Een toonaangevende customer journey marketinggroep met een gezamenlijk doel: optimale groei van de customer base en customer value voor onze opdrachtgevers. Onder Adeptiv vallen de labels Searchresult, Yourzine, Kernel, Uptmz en Insert/Expert.