Industry Wire

Geplaatst door OnMarc

Colruyt Group kiest voor OnMarc

België’s grootste retailer Colruyt Group (onder andere bekend van Colruyt, Collishop, Dreamland en Dreambaby) kiest voor het online data platform van OnMarc.

Gerard Brinkman, directeur van OnMarc: “We beschouwen het als een groot compliment dat een A-merk bekend om klantgerichtheid voor onze oplossing kiest”.

OnMarc helpt klanten herkennen. Individueel en als groep. OnMarc meet alle klantinteracties op alle digitale touchpoints waardoor je patronen herkent en keuzes, ergernissen en wensen van klanten beter kunt voorspellen.

Met deze digitale oplossingen, gebaseerd op technologie van het Britse bedrijf Celebrus, worden klantervaringen gepersonaliseerd, conversies verhoogd en merkbeleving gemaximaliseerd.

Bart Van Roost, verantwoordelijke strategische marketing en Business Analyse: “De digitale technologie van vandaag ontsluit een heel nieuw scala aan klantinteracties. Deze goed interpreteren zodat we ze nadien ook kunnen vertalen naar klantoplossingen is een uitdaging. Met OnMarc halen we ervaring in huis om die overstap te helpen maken”.

Met de keuze voor OnMarc geeft Colruyt concreet invulling aan de strategie om klanten beter te leren kennen om zo relevanter te zijn en klanten persoonlijker te kunnen bedienen.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht