Industry Wire

Geplaatst door commercetools

commercetools neemt negen van de 10 “medailles” mee naar huis in toonaangevend B2B Digital Commerce-rapport

Paradigm B2B Combine Report erkent commercetools voor onderscheidende en rendabele digitale commerce ervaringen

commercetools heeft vandaag aangekondigd dat het medailles heeft gewonnen in negen van de 10 categorieën in het Paradigm B2B Combine 2021 Digital Commerce Solutions for B2B-rapport (Enterprise Edition). De headless commerce-pionier nam drie gouden (“uitzonderlijke”) medailles, drie zilveren (“superieure”) medailles en drie bronzen (“gedifferentieerde”) medailles mee naar huis.

Het Paradigm B2B Combine-rapport maakt gebruik van het “combinatie”-proces, dat professionele sportteams gebruiken om de capaciteiten van sporters te beoordelen, om digitale commerce-oplossingen te evalueren. Onder leiding van Andy Hoar, een van ’s werelds toonaangevende autoriteiten op het gebied van B2B eCommerce, is het rapport gecreëerd om bedrijven te helpen bij het bepalen van de beste eCommerce-oplossingen voor hun klantbehoeften, cultuur, technologie en partner ecosystemen.

De belangrijkste sterke punten waarvoor commercetools werd erkend, zijn onder meer: ​​flexibiliteit, sterke prijs- en promotie-functionaliteiten, een uitgebreide set API’s, programmeertaal agnostisch, en sterke configuratie, prijs, offerte (CPQ) mogelijkheden.

“commercetools is zeer geschikt voor technisch ingestelde B2B-bedrijven die op zoek zijn naar een volwassen en flexibele B2B eCommerce-oplossing met goede ondersteuning” zegt Hoar. “Ze bieden een scala aan API’s van waaruit ontwikkelteams efficiënt en kosteneffectief boeiende commerce-ervaringen kunnen bouwen.”

Een grote multinationale onderneming en klant van commercetools zei: “Als onze CEO een idee heeft, kunnen we er snel en eenvoudig een prototype van maken met commercetools.”

“We zijn er trots op erkend te worden door Andy en het team achter het Combine-rapport voor het mogelijk maken van onderscheidende commerce-ervaringen voor zowel grote ondernemingen als middelgrote bedrijven”, aldus Dirk Hoerig, CEO van commercetools. “Ons doel was om het meest flexibele platform op de markt te brengen om bedrijven te helpen snel te profiteren van de wereldwijde groei van e-commerce en de beste ervaringen voor hun klanten uit te rollen.”

commercetools won ook zeven medailles in het Midmarket Combine-rapport.

Met commercetools kunnen merken innoveren in e-commerce en de ROI van hun eCommerce initiatieven aanzienlijk sneller herkennen. Consumenten over de hele wereld doen elke dag aankopen op het commercetools-platform via verschillende kanalen – van hun tv’s, favoriete websites tot hun autodashboards.

Over commercetools
commercetools is hét toonaangevende platform voor next generation B2C- en B2B-commerce. Om de markt te helpen overstappen van beperkende legacy-suites, ontwikkelde commercetools een headless, API-first, multi-tenant SaaS-commerceplatform dat cloud-native is en gebruikmaakt van flexibele
microservices. Met behulp van moderne ontwikkelmodules in een cloudplatform aangeboden door commercetools, kunnen klanten op grote schaal voorzien in de beste commerce-ervaringen binnen elk touchpoint.

commercetools heeft kantoren in Europa, de Verenigde Staten en Azië-Pacific. Het hoofdkantoor is gevestigd in Duitsland. Sinds zijn oprichting in 2016 is commercetools-software geïmplementeerd door Fortune 500-bedrijven uit allerlei sectoren, van retail tot productie en van telecommunicatie tot mode.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht