Conrad lanceert ‘Tekkie’-campagne

Elektronica en techniek vormen vandaag de dag een belangrijk onderdeel in het leven van praktisch iedereen. Webwinkel Conrad.nl wil met haar nieuwe campagne de liefde hiervoor bij zoveel mogelijk mensen aanwakkeren. Want in iedereen schuilt een Tekkie!
Veel mensen zien voor zichzelf nog altijd een barrière wanneer het op techniek aankomt. Maar met haar nieuwe campagne wil Conrad.nl aantonen dat in elk persoon een Tekkie schuilt. Dat is namelijk iedereen die gebruik maakt van technologie, of je nou ‘plug & play’- gebruiker bent of professional in de innovatie. Om de Tekkie in iedereen los te maken, zet Conrad meer in op het bieden van informatie en tips en zal komend weekend een korting van 10% worden gegeven op het gehele assortiment. Zo wil de webwinkel de drempel om met techniek bezig te gaan zo laag mogelijk maken.
De engineers van de toekomst
Technische beroepen en opleidingen worden steeds belangrijker. Daarom vindt Conrad het ook belangrijk om jongeren spelenderwijs kennis te laten maken met alles wat elektronica en techniek zo leuk maakt. Want als Tekkie kan je niet jong genoeg beginnen!
Campagne
De Tekkie-campagne is inmiddels van start gegaan met een nieuwe commercial, maar de komende tijd zal dit nog verder verder worden uitgebouwd. Zo zal het weblog Mancave.nl nog meer dan nu een podium gaan bieden aan mensen die hun zelfbouwprojecten met de wereld willen delen. Ook The Smart Way Of Life zal met de bouw van een huis Smart Home een belangrijke rol gaan spelen, zodat iedereen kan zien hoe makkelijk het is om je huis ‘slim’ te maken. Want we zeggen het nog maar eens: in iedereen schuilt een Tekkie
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.