Consumenten bepalen aanbieding bij DailyVoucher

‘s-HERTOGENBOSCH – Op 23 januari is Nederland een nieuwe webshop rijker. Dan lanceert DailyVoucher haar website waar consumenten zelf hun eigen kortingsactie kunnen bepalen. Daarmee is het Bossche bedrijf de eerste webshop in Nederland die deze mogelijkheid biedt. DailyVoucher richt zich vooralsnog op de Nederlandse markt, maar sluit niet uit dat zij dit concept ook uitrollen voor de Belgische markt.
DailyVoucher geeft consumenten de mogelijkheid om zelf te bepalen welke producten of diensten zij met korting willen kopen. Op de homepage kunnen consumenten aangeven welke producten of diensten zij graag met korting willen kopen. De meest aangevraagde producten en diensten worden getoond op de site. Hierdoor kunnen andere bezoekers ook stemmen op deze aanbieding. DailyVoucher gaat vervolgens voor deze groep consumenten in onderhandeling met verschillende leveranciers. “Zo kunnen wij consumenten interessante kortingen bieden op producten die ze écht graag willen hebben”, licht directeur Sander Borgsteijn toe.
Een nieuwe benadering
“Dankzij onze vraaggerichte aanpak kunnen leveranciers in een korte tijd een grote afzet behalen met een kortstondige actie. De producten kunnen uiteenlopen van uitjes tot kleding, van vliegreizen tot waardecheques, alles is mogelijk bij DailyVoucher”, verteld Borgsteijn. “Alle aanbiedingen zijn bij een andere webshop of winkel te koop, wij bemiddelen tussen vraag en aanbod en verzorgen de voucher waarmee klanten hun korting kunnen verrekenen”, legt Borgsteijn uit. “Zo bieden we leveranciers ook de mogelijkheid om heel gericht consumenten kennis te laten maken met hun product of dienst. De consument profiteert vervolgens van de gewenste aanbieding en wij helpen ze daarbij. Deze nieuwe benadering is uniek in de Nederlandse markt ’’ DailyVoucher start deze week al met een aantal aanbiedingen. De komende maanden volgen er nog een aantal uitbreidingen rondom het vraaggerichte systeem om de interactie tussen de leden te bevorderen.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.