Consumentenbond: Simyo opnieuw beste mobiele provider

Simyo is voor de 2e keer door het Consumentenbond panel Mobiele ProviderMonitor uitgeroepen tot beste mobiele provider.
Simyo barst van de tevreden bellers
Dit blijkt uit de nieuwe meting van de Mobiele ProviderMonitor over de maanden september en oktober 2013. Simyo klanten beoordelen Simyo maar liefst met een 8,2 (een 7,9 de vorige keer) als het gaat om de algemene klanttevredenheid. Op dit onderdeel waren de verschillen tussen de providers veel groter dan bij eerdere metingen.
Dik tevreden over prijs-kwaliteitverhouding
Ook de prijs-kwaliteitverhouding scoort hoog. Simyo bellers gaven Simyo een 8,4 op dit onderdeel. Panelleden van Telfort en Hollandsnieuwe gaven hun provider een 7,4 en 7,8 op dit onderdeel. T-Mobile kreeg een 6,4.
Effectieve online klantenservice
Panelleden gaven ook aan blij te zijn met de site van Simyo. Deze is recent flink vernieuwd en daarmee vooral geoptimaliseerd voor alle mogelijke mobiele devices en tablets.
Simyo gelooft in de kracht van 100% online. Zo houden ze niet alleen de tarieven laag, maar kunnen ze je ook nog beter en sneller helpen als je een vraag of probleem hebt. De online klantenservice pagina van de provider is zo ingericht dat je altijd de kortste weg naar het juiste antwoord vindt. En dat is soms zelfs sneller dan het intikken van het nummer van de klantenservice.
Ook dit wordt zeer gewaardeerd. Verschillende leden van het panel benadrukten zelfs in het onderzoek: ‘Simyo heeft een effectieve online klantenservice’.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.