Industry Wire

Customer Contact van Cendris wint Best Partner Award van V&D

Leeuwarden, 18 juni 2014 – Retailketen V&D bekroonde Customer Contact van Cendris afgelopen vrijdag met de Best Partner Award. De leverancier van contactcenterdiensten en specialist in het optimaliseren van klantcontact werd als beste van de ruim 1800 partners van de warenhuisketen gekozen.

Jaarlijks reikt V&D partner awards uit in drie categorieën. Het gaat daarbij niet om partners die producten leveren die de keten in de winkels verkoopt, maar om de leveranciers van verschillende facilitaire diensten, zoals aanbieders van klantcontact, schoonmaakdiensten of uitzendbureaus. Voor de Best Partner Award 2014 waren in totaal vier partijen genomineerd: Breumelhof, Inventaristatiebureau Tilburg, Sumis en Customer Contact van Cendris. Tijdens de partnermiddag in de Stadsgehoorzaal in Leiden bleek Cendris de winnaar.

Ongeveer 150 genodigden zagen dat Kees Reinders, commercieel directeur bij Customer Contact van Cendris, de award in ontvangst nam. De directeur toonde zich bijzonder trots. “Ik ben ontzettend vereerd dat een klant van ons de samenwerking zo waardeert, dat hij ons deze prijs toekent. Ik hecht daarom veel waarde aan de Best Partner Award die we van V&D krijgen.”

De onderscheiding onderstreept de succesvolle en intensieve samenwerking die er in de afgelopen periode was tussen de retailketen en en het contact center van Cendris. “We hebben de customersupport die eerder door Cendris op een van de eigen locaties werd gedaan, geïnsourced bij het hoofdkantoor van V&D. Dat hebben we in continue en vruchtbare afstemming met V&D gerealiseerd,” voegt Reinders toe.

Over Customer Contact van Cendris
Cendris is de specialist in resultaatgerichte communicatie. Ze adviseert en faciliteert organisaties bij het vinden en werven van nieuwe klanten, het ontwikkelen en binden van bestaande klanten en het terugwinnen van verloren klanten met de inzet van resultaatgerichte communicatiekanalen. Customer Contact, onderdeel van Cendris, helpt het bedrijf onder de naam Dé Dialoogmanager het klantcontact te optimaliseren. Customer Contact maakt zowel de online- als de offline dialoog waardevol voor haar opdrachtgevers. Dé Dialoogmanager omvat alle aspecten van het klantcontact. Van het gesprek tot en met de techniek tot en met de verwerking van de verkregen data. Of het nu gaat om webcare, social media, sales- en servicecampagnes voor cross- en upselling tot en met inrichting, beheer, webselfservice & contentmanagement, ICT, Business Intelligence, telefonie of opleidingen en trainingen.


Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht