Geplaatst door CyberArk

CyberArk voor tweede keer leader in Gartner Magic Quadrant voor Privileged Access Management

CyberArk is in het Gartner 2020 Magic Quadrant for Privileged Access Management benoemd tot ‘leader’ op het gebied van zowel visie als de manier waarop die visie tot uitvoering wordt gebracht. Het is het tweede opeenvolgende jaar dat CyberArk voorop gaat in deze markt.

CyberArk levert de meest uitgebreide oplossingen voor het beschermen van privileged accounts, inloggegevens en secrets, ongeacht of dit menselijke gebruikers, applicaties of machines zijn, in zowel cloud als hybride omgevingen. Het bedrijf helpt organisaties van alle groottes om risico’s te verkleinen, operationele efficiëntie te vergroten, en veilig technologie en infrastructuur in te zetten zoals cloud, DevOps en process automation.

Nu steeds meer workloads naar de cloud worden gebracht, samenwerkingstools worden ingezet om medewerkers op afstand te faciliteren, en automatisering een verdere vlucht neemt, is het aantal privileged accounts enorm gegroeid. Hierdoor is privileged access management (PAM) belangrijker dan ooit tevoren.

“Het rapport onderschrijft de noodzaak van privileged access management; de markt raakt versneld in een volwassen stadium”, aldus Marianne Budnik, CMO van CyberArk. “De groeiende behoefte aan moderne PAM-strategieën en de tijdlijnen die Gartner geeft in het rapport bewijzen dat we in een belangrijke fase zitten. Bedrijven moeten hun definitie van ‘privileged user’ uitbreiden en de toegang zo goed mogelijk afschermen. Privileged access is een van de meest kritische beveiligingsaspecten; de incidenten van de afgelopen maanden en jaren hebben dat wel uitgewezen.”

Het rapport is te downloaden via https://www.cyberark.com/gartner-mq-pam/

———-

Over CyberArk

CyberArk is volledig gericht op privileged access management, een cruciale IT-bescherming om data, infrastructuur en andere middelen te beveiligen in cloud, hybride omgevingen en DevOps-pipelines. CyberArk levert de meest geavanceerde oplossing om risico’s gerelateerd aan privileged credentials en secrets te minimaliseren. Het bedrijf werkt voor meer dan de helft van de Fortune 500 bedrijven om externe aanvallers en malafide interne medewerkers een halt toe te roepen. Het hoofdkantoor staat in in Petach Tikvah, Israël en er zijn andere kantoren in de VS, EMEA, Azië en Japan.

Voor meer informatie, bekijk de site www.cyberark.com en volg ons op Twitter via @CyberArk, LinkedIn of Facebook.