Industry Wire

Geplaatst door WebArchitects BV

Damesmodemerk Expresso lanceert nieuwe website inclusief virtuele paskamer

Eén van de eye-catchers op de stijlvolle website is een virtuele paskamer. Bezoekers kunnen tijdens het bekijken van de collectie door één enkele muisklik artikelen ´ophangen´ in een persoonlijke paskamer. Op elk gewenst moment kan de paskamer worden bezocht en kunnen de diverse combinaties worden bekeken. Vervolgens kan een gemaakte combinatie worden afgedrukt of per mail naar een vriend of vriendin worden verzonden. Begin 2011 zal het mogelijk zijn de combinaties direct te bestellen vanuit de paskamer, dan wordt namelijk door WebArchitects de webshop geïntegreerd. “Expresso wilde het gevoel en de beleving in de winkels terug laten komen op de website. Het resultaat sluit uitstekend aan bij onze doelstellingen, en wij zijn ervan overtuigd dat we met de lancering van deze website onze service en communicatie naar onze klanten naar een nog beter niveau hebben gebracht ”, aldus Judith Kruijdenberg, PR & Marketing Manager van Expresso.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht