Geplaatst door DDMA

DDMA organiseert DDMA NEXT: een nieuw congres voor beslissers

Amsterdam, 19 mei 2022 – DDMA organiseert op 11 oktober 2022 in Capital C in Amsterdam een nieuw congres: DDMA NEXT. Onder de noemer ‘Shaping the future’ brengt de branchevereniging beslissers op het gebied van marketing, data, digital en legal in één middag op de hoogte van alle niet-te-missen ontwikkelingen in data-driven marketing.

Het data-driven marketingvak is geen dag hetzelfde. Wetgeving verandert, businessmodellen staan onder druk en consumenten verwachten terecht steeds meer, qua relevantie, service én privacy. Daarom richt DDMA zich met DDMA NEXT op leiders die elke dag fundamentele keuzes maken over de toekomst van merken en hun klanten. De eerste sprekers zijn al bekend:

• Hilary Richters, lead digital ethics bij Deloitte, laat zien waarom niemand nog om ethiek heen kan
  • Benedict Evans, tech-analist, zet trends als Metaverse en Web-3 in perspectief
  • Martijn Poulus, advocaat en sr. legal counsel bij DDMA, met een holistisch perspectief op (Europese) wetgeving en handhaving

Diana Janssen, directeur DDMA: “We kiezen bewust voor een compact programma met een select aantal topsprekers. Beslissers in de marketingsector zijn druk bezet. Daarom horen ze tijdens DDMA NEXT de zaken die ze echt móeten weten, in één middag. Ons doel is om deze toplevel-beslissers te helpen betere keuzes te maken, bijvoorbeeld over nieuwe verdienmodellen of het optimale gebruik van data en technologie. Aanwezigen sluiten de dag af in de wetenschap dat ze het overzicht hebben en niet achter elke hype aan hoeven lopen. Dit sluit naadloos aan bij onze belofte dat de sector dankzij DDMA altijd is voorbereid op de toekomst.”

DDMA NEXT wordt gepresenteerd door tech-journalist Anic van Damme en gesponsord door Capgemini. Tickets zijn vanaf nu te koop, met €50 early bird-korting tot 8 juli, via ddmanext.nl.

Over DDMA

DDMA is de grootste branchevereniging voor datagedreven marketing, sales en service. Wij zijn een netwerk van adverteerders, non-profits, uitgevers, bureaus en tech-leveranciers die data op een innovatieve en verantwoorde manier inzetten voor interactie met consumenten. Met kennis en advies helpen wij onze leden datagedreven en klantgericht te werken, een visie op datagebruik te ontwikkelen en om te gaan met wettelijke veranderingen. Ook geven we onze leden een stem in Den Haag en Brussel en professionaliseren we de sector door het ontwikkelen van zelfregulering.