Industry Wire

Geplaatst door DelanoPR

DelanoPR zorgde voor publiciteit in kranten, onlineplatforms en magazines

Uit onderzoek blijkt dat mensen die de sleutels krijgen van hun nieuwe woning veel verschillende dingen doen. Champagne drinken doet een derde van de Nederlanders als ze de sleutels hebben gekregen. Inrichten is voor de helft van de kopers het eerste wat ze doen na het kopen van een nieuw huis. Dat blijkt uit een van de onderzoeken die DelanoPR in opdracht van gWoon Makelaars uitzette. DelanoPR stuurde berichten over de aftrap van gWoon Makelaars en de resultaten van de onderzoeken naar de media. Het zorgde voor publiciteit in kranten (Witte Weekblad, HC Nieuws, Stadskrant Haarlemmermeer), onlineplatforms (Young Startup, Haarlemmermeer Business Plaza, MeerRadio, NieuwsOnline) en magazines als INTO Magazine. Ook diverse vakmedia publiceerden over dit bijzondere makelaarskantoor, zoals Woningmarkt.nl, Vastgoednieuws en VastgoedJournaal.

GWoon Makelaars is een jong NVM-makelaarskantoor uit Haarlemmermeer, opgezet door Samantha Kras-Tankink en Joost Beekman. Het team van makelaars is de vernieuwende speler op de Haarlemmermeerse woningmarkt. Een van hun onderscheidende eigenschappen is dat ze zijn gericht op het ontzorgen van de klanten. De service van gWoon Makelaars stopt niet bij het verkopen of kopen van een woning. Ze hebben een breed netwerk aan woonspecialisten die verder kunnen helpen; van hypotheekadviseur tot timmerman, van styliste tot stukadoor.

De huidige publiciteit van gWoon Makelaars ontdekken? Ga nu naar: https://www.facebook.com/pg/DelanoPR/photos/?tab=album&album_id=2701009219986038.

Meer over gWoon Makelaars ontdekken? Ga nu naar: https://www.gwoonmakelaars.nl.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht