Geplaatst door Keesing

Denksport lanceert nieuwe digitale puzzel ‘Tectonic’

Denksport (uitgegeven door Keesing Media Group) lanceert als eerste in de wereld een nieuwe logische puzzel in de app markt: de Tectonic Denksport app. Deze wereldwijd unieke app is gratis te downloaden via de App Store en de Google Play Store. Tectonic is verrassend, gemakkelijk te spelen en uitdagend. De app is direct verkrijgbaar in vier moeilijkheidsgraden.

Mirko Mensink (Chief Marketing & Digital Officer): ‘We introduceren met trots de Tectonic puzzel voor op je mobiel en tablet. De Tectonic Denksport app is een unieke game en exclusief verkrijgbaar bij Denksport. Sudoku spelers zullen verrast zijn door deze nieuwe puzzel. Andere puzzelaars ontdekken een totaal nieuwe ‘logische’ puzzelervaring. We zijn verheugd dat Tectonic door onze testgebruikers is ervaren als een leuke en uitdagende puzzel’.

Na de introductie van het Denksport Tectonic magazine in oktober 2015, realiseerde het bedrijf zich dat Tectonic digitaal niet mocht ontbreken. ‘De Tectonic Denksport app heeft dezelfde gebruiksvriendelijke interface als  de onlangs gelanceerde Sudoku Denksport app. Voor bestaande gebruikers is het dus herkenbaar en gemakkelijk te spelen’, verklaart Mensink. Denksport werkt momenteel aan verschillende puzzel apps, die in 2016 in de markt komen. Een overzicht van alle huidige gratis Denksport apps is te vinden op www.denksport.nl/app.

App features & voordelen:

• Een wereldwijd unieke digitale puzzel;
  • 4 moeilijkheidsgraden en 2 puzzelgroottes voor beginners en meer gevorderde spelers;
  • Een gebruiksvriendelijk interface;
  • Iedere Tectonic is uniek: je speelt nooit twee keer dezelfde puzzel;
  • Met één account toegang tot al je Denksport puzzels, aankopen en prestaties;
  • Gratis te downloaden en tot 500 credits cadeau bij het aanmaken van een account;
  • Ruim aanbod van gratis Tectonic puzzels;
  • Gebruik je credits in alle mobiele Denksport apps, waaronder de Sudoku Denksport app.

Over Denksport

Meer dan 65% van de Nederlandse bevolking boven de 15 jaar puzzelt (bron: NIPO). Dat betekent dat in maar liefst 4,9 miljoen huishoudens iemand zich weleens over een puzzel buigt. Of het nu gaat om een Sudoku, kruiswoordpuzzel of cryptogram, Denksport heeft het allemaal en voor ieder niveau.