Industry Wire

Geplaatst door dentsuACHTUNG!

dentsuACHTUNG! verwelkomt drie nieuwe creative directors

Gijs Sluijters & Joris Tol en Bern Hunter versterken de creatieve vloer van dentsuACHTUNG! Gijs & Joris komen over van INDIE. Bern Hunter was 10 jaar lang creative director bij Wieden & Kennedy en in 2020 op interim basis al werkzaam bij het Amsterdamse bureau.

Gijs Sluijters en Joris Tol waren de afgelopen jaren werkzaam als creative director bij INDIE en daarvoor Ogilvy Amsterdam. Het duo zoekt graag naar een combinatie van storytelling en technologie, wat resulteert in campagnes als Volvo ‘Lifesaver’, KFC ‘McHack’ en

Philips ‘Team Heart Safety’. Projecten die werden bekroond bij onder andere D&AD, One Show, Eurobest en Epica.

Bern Hunter was 10 jaar werkzaam als creatief en schrijver bij Wieden & Kennedy en was een belangrijk onderdeel van het bureau als het ging om creëren van storytelling voor grote merken als Nike en Samsung. Zo was hij onder meer betrokken bij opvallende campagnes als ‘Awesome is for Everyone’- voor Samsung, de’ What moves you, makes you’-herlancering van de Mont Blanc met Spike Lee.

Kika Douglas, ECD bij dentsuACHTUNG! ‘We zijn verheugd Bern te verwelkomen als Creative Director. Hij is een belangrijk onderdeel van de volgende fase voor dentsuACHTUNG! waarin we ongeëvenaarde merkverhalen en werkervaringen combineren met een passie voor craft’

Mark Muller, ECD bij dentsuACHTUNG! over Gijs & Joris: “Gijs en Joris hebben een hele brede ervaring en daarmee een profiel dat heel goed bij dentsuACHTUNG! past. En: ze zijn volgens henzelf nog lang niet uitgeleerd.:-)”

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht