Geplaatst door dept

Dept viert winst van drie Dutch Search Awards

Digital agency Dept heeft drie Dutch Search Awards (DSA) in de wacht weten te slepen bij de vierde editie van de jaarlijkse awardshow. In DeFabrique in Utrecht won Dept onder andere de award voor Best Agency Large. De awards prijzen worden jaarlijks uitgereikt aan het werk dat uitblinkt in de Nederlandse search-industrie.

Dept mocht dit jaar meerdere prijzen in ontvangst nemen. Het werk voor Omoda werd beloond met zowel een award in de categorie ‘Beste PPC campagne’ als een award in de categorie ‘Beste gebruik van data’. Omoda is uitgegroeid van een Zeeuws familiebedrijf met lokale schoenenwinkels naar een winkelketen met twintig vestigingen in Nederland en één in Antwerpen. In de complexe wereld van digitalisering, data en creatie is het voor merken en bedrijven soms lastig om de juiste volgende stap te zetten. Samen met Omoda vond Dept de juiste chemie om het merk klaar te stomen voor de next steps.

Ook werd Dept voor het eerst uitgeroepen tot ‘Best Agency Large’. Welke agency deze prijs in ontvangst mag nemen, is gebaseerd op een aantal factoren: de gemiddelde score per case, het aantal awards dat is gewonnen en de populariteit van de categorie waarin de award is gewonnen.

Erwin Bossers, Strategy Director Digital Marketing: “Jaar op jaar groeit de Dutch Search Awards en daarmee ook het niveau van de cases. Dat we nu nu tien keer genomineerd zijn laat zien dat onze 160 digital marketing experts goed werk leveren. Het is elk jaar een compliment om dat te horen van de vakjury. We zijn erg trots op de prijzen die we in ontvangst mogen nemen, met als kers op de taart Best Agency Large!”

Wij zijn Dept – een internationale agency met meer dan 1300 ervaren denkers & doeners. Eén agency waar creativiteit, technologie en data samenkomen in meer dan 13 landen verspreid over Europa en Amerika. Wij helpen met het opnieuw uitvinden & versnellen van jouw digitale werkelijkheid door het creëren van ervaringen die mensen willen en organisaties nodig hebben. www.deptagency.com