Industry Wire

Geplaatst door DHL

DHL Parcel en One Shoe presenteren samen op eDay

DHL Parcel en reclame- en internetbureau One Shoe geven samen een presentatie tijdens Emerce eDay over de totstandkoming van het populaire platform DHLParcel.nl. Emerce eDay 2015 is hét evenement op het gebied van e-business, e-commerce, digital media en marketing.

Hoe realiseer je een geheel nieuw platform binnen twee maanden tijd?

DHL Parcel en One Shoe realiseerden in twee maanden tijd DHLParcel.nl, het meertalige platform met gebruiksvriendelijke track & trace-functie en interventiemogelijkheid ‘bezorger gemist’. En met succes, want het platform voor het versturen, ontvangen en volgen van pakketten werd al snel favoriet: het aantal gebruikers groeide binnen korte tijd met 100%.

In deze sessie vertellen Marjolein van Olst (E-commerce manager DHL Parcel Benelux) en Michel van Velde (Oprichter en CEO One Shoe) alles over dit intensieve samenwerkingstraject. Met o.a. aandacht voor agile werken in web en (digital) marketing, customer journey mapping, user centered design en het belang van teamwork.

Emerce eDay vindt plaats op donderdag 8 oktober 2015 in de Kromhouthal in Amsterdam. De presentatie van One Shoe en DHL start om 12.40 uur. Kaarten zijn verkrijgbaar via deze link.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht