Industry Wire

Het Digital Content Marketing Congres – 11 maart 2014

Op dinsdag 11 maart organiseren Engagement Media en Beeckestijn Business School in samenwerking met Hubspot het allereerste congres in Nederland volledig in het teken van digital contentmarketing. Op het Landgoed Leusderend,  bij Beeckestijn Business School spreken die dag (internationale) topmensen uit het vak over recente ontwikkelingen en trends.

1 Onderwerp: digital contentmarketing
Digital contentmarketing is, mede door de opkomst en volwassenheid van social media, relevanter dan ooit. Het congres is een inspiratiebron voor iedereen die vakmatig betrokken is bij online communicatie, marketing, PR, branding en corporate identity.

2 Paden: participeren of consumeren
Voor deze eerste editie is het congres door middel van ‘2 paden’ opgezet. Het eerst pad is het pad van luisteren. Een scala van topsprekers op het gebied van contentmarketing houdt gedurende de dag inspirerende lezingen en casespresentaties. De tweede manier van participeren is meedoen met expertsessies aan rondetafelbijeenkomsten. Maar liefst 15 contentmarketingexperts gaan met bezoekers in gesprek over tal van interessante onderwerpen die bepalend zijn voor contentmarketingbeleid.

3 Thema’s
Alle sprekers zijn gezocht rondom drie belangrijke thema’s die de tijdgeest weerspiegelen

·                    Het merk: hoe gaan merken om met (digital) contentmarketing.
·                    Leadgeneratie: hoe zijn klanten te werven met (digital) contentmarketing.
·                    Strategie: autoriteiten belichten belangrijke strategische onderdelen.

Sprekers
Als keynote is er de marketingdirecteur EMEA van Hubspot, de Ierse Kieran Flanagan, een onbetwiste goeroe op het gebied van inbound- en contentmarketing. De ‘line-up’ vervolgt met topsprekers uit het Nederlandse vakgebied waaronder: Frans Reichardt, die zijn nieuwe boek over content komt toelichten; Patrick Petersen, schrijver van Handboek Contentmarketing; Antal de Waij, voorzitter DDMA commissie Social over de nieuwe reclamecode en Robert van den Ham die onlangs is verkozen tot hoofdredacteur van het jaar 2013 vanwege de wijze waarop hij de printredactie van AutoWeek omvormde tot merkredactie.

Meer informatie
Het volledige programma, sprekersprofielen en meer informatie over het congres zijn te vinden op www.digitalcontentmarketing.nl. Het tarief voor een volledig verzorgde dag bedraagt € 299,00 per persoon.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht