Geplaatst door Unexus

Digitale mobiliteit staat centraal bij Unexus op CorporatiePlein

Technologische ontwikkelingen veranderen de corporatiemarkt. Vast-mobiel integraties bieden medewerkers ‘het nieuwe werken’ als mogelijkheid door overal bereikbaar te zijn, door onder andere hosting en Software as a Service worden kosten bespaard en met de opkomst van webchat en WhatsApp wordt klantenservice via nog meer kanalen mogelijk. Unexus wil dan ook inspelen op deze trends tijdens CorporatiePlein, het bedrijfsvoering & ICT-evenement voor woningcorporaties op 24 september in Expo Houten.

Wim Pullens van het Baarnse softwarebedrijf legt uit: “Eén van de meest belangrijke ontwikkelingen de afgelopen jaren, is het nieuwe werken geweest. Medewerkers willen overal en altijd bereikbaar zijn en kunnen werken. Met onze unieke UCS vast-mobiel integratie weten wij altijd de mobiele toestelstatus en maken dit voor de gehele organisatie zichtbaar. Dit komt de bereikbaarheid, snelheid en klantenservice ten goede. Voor woningcorporaties die gebruik maken van Microsoft Office 365 biedt Unexus volwaardige telefoniefunctionaliteiten as a Service aan, met hetzelfde gemak als waarmee men Office 365 aanschaft.”

Daarnaast wil Unexus corporatiemedewerkers meer laten zien op 24 september: “Corporaties moeten verder ontzorgd worden, zodat ze zich beter kunnen focussen op hun kerntaken. Wij kunnen hen daarbij helpen door middel van keten- en applicatie-integratie, met onder andere Iris van softwarebedrijf Kubion. Daarnaast is een persoonlijke aanpak van het klantcontact belangrijk – bijvoorbeeld door middel van WhatsApp of live webchat. Wij geloven immers dat goede service een persoonlijk service is, iets waar wij ons in onderscheiden. Ben je benieuwd naar hoe wij op deze ontwikkelingen inspelen? Kom dan zeker langs op onze stand tijdens CorporatiePlein.”

Unexus is tijdens CorporatiePlein te vinden op stand 50.