Geplaatst door BTC Direct

Door Binance ondersteunde SafePal integreert bitcoin betaalsoftware van Nederlandse BTC Direct

Nijmegen 14 december – SafePal heeft vandaag aangekondigd een samenwerking aan te gaan met het Nederlandse bitcoin bedrijf BTC Direct. Met deze samenwerking kunnen Europese gebruikers direct vanuit hun SafePal wallet bitcoins kopen bij BTC Direct.

BTC Direct is de enige grote Europese broker waar SafePal mee samenwerkt. ‘Onze hardware wallet is ontwikkeld met steun van Binance, de grootste cryptobeurs van de wereld. Het is een compliment dat wij nu ook BTC Direct als onze partner mogen rekenen. Toch de grootste crypto partij van Europa.’ – Veronica Wong, CEO van SafePal.

De integratie van BTC Direct in de SafePal wallet betekent dat bitcoin kan worden gekocht met behulp van alle internationale en lokale betaalmethoden. Denk aan iDEAL in Nederland en Bancontact in België.

De samenwerking tussen de twee cryptobedrijven zorgt er ook voor dat bitcoin nog veiliger is geworden. Het is ook niet langer nodig om ontvangstadressen handmatig in te voeren, dit doet SafePal nu automatisch waardoor de foutmarge kleiner wordt.

‘SafePal is een relatief nieuwe hardware wallet en wij zijn vereerd deel uit te mogen maken van de groei. Vanaf nu verhandel je bitcoins met een hardware wallet on-the-go’ – Davy Stevens, CEO van BTC Direct.

De komende maand wordt de betaalsoftware van BTC Direct geïntegreerd in de wallets van voor alle Europese gebruikers van Safepal.

BTC Direct heeft ook een webshop voor hardware wallets, SafePal is te koop voor 50 euro. Dit maakt SafePal de hardware wallet met de beste prijs op de markt.

Over SafePal

SafePal bestaat sinds 2019 en is een hardware wallet voor cryptovaluta. Het doel is om cryptobeheer veilig, eenvoudig en leuk te maken voor de massa. SafePal wordt beheerd door een groep experts met meer dan 15 jaar ervaring in hardware, software en cyberveiligheid, en is de eerste wallet met financiering vanuit Binance.

Over BTC Direct

BTC Direct uit Nederland is een van de oudste en grootste crypto wisselkantoren in Europa. Meer dan 600.000 Europeanen kopen en verkopen cryptocurrency bij BTC Direct. BTC Direct is ook het eerste bedrijf van Europa waar iedere werknemer een deel van zijn of haar loon in bitcoin ontvangt.