Drie nieuwe PR-adviseurs voor team Lifestyle & Consumer Goods van Het PR Bureau

31 oktober 2019, Amsterdam – Met de komst van Ingrid Hamers, Myrthe Spall en Lisanne Schneider versterkt Het PR Bureau zich met drie nieuwe PR-adviseurs. De adviseurs gaan bij het creatieve bureau aan de slag voor de Lifestyle & Consumer Goods-klanten, waaronder Beiersdorf, PLUS Supermarkten, HelloFresh en Stokke. Het PR Bureau telt nu 35 medewerkers.
Met Ingrid Hamers (33) heeft Het PR Bureau een nieuwe ervaren kracht, met ervaring aan zowel klant- als bureauzijde. Ingrid komt van Kosmos Uitgevers waar ze PR-manager was. Eerder was ze onder andere werkzaam bij PR-bureau Coopr. Myrthe Spall (23) liep in 2016 stage bij Het PR Bureau. Nu ze haar masteropleiding Persuasieve Communicatie heeft voltooid, keert ze terug in de rol van PR-adviseur. Eerder werkte ze twee jaar als Social & Digital Coordinator voor retailer H&M. Tot slot is ook Lisanne Schneider (26) aangetrokken als PR-adviseur; eerder werkte zij bij bureaus als MaisonPR en EVDM Agency. De drie adviseurs gaan aan de slag voor klanten van Het PR Bureau in de sector Lifestyle & Consumer Goods.
Nieuwe aanwinsten passen bij groeiambitie
“Met onder andere PLUS, Beiersdorf en Decathlon hebben we de laatste tijd mooie nieuwe klanten aan ons weten te binden. Bovendien zien we in dit ‘earned first’-tijdperk volop kansen in de markt om door te groeien,” zegt managing director en partner Toon Van Loock. “Onze nieuwe aanwinsten Ingrid, Myrthe en Lisanne passen dus perfect in onze groeiambitie. We kijken vol vertrouwen naar de toekomst en streven ernaar mooie, echte, deelbare verhalen te creëren voor onze klanten in de sector Lifestyle & Consumer Goods – en natuurlijk in andere sectoren. Ik ben trots op het enthousiaste, talentvolle team dat we nu hebben staan.”
Over Het PR Bureau
Het PR Bureau is een progressief en creatief bureau voor earned marketing en reputatie. Het bureau werkt aan thought leadership voor organisaties en merken en creëert en verspreidt verhalen die deelbaar en verbindend zijn in de vorm van onder andere content, communicatie, branding, PR, social media, influencer marketing en crisis management. Het team bestaat uit 35 ervaren corporate en marketing PR-professionals, creatieven, strategen en data-experts. Het PR Bureau staat voor een ‘earned first’ aanpak. Hierbij is alles primair gericht op het verdienen van aandacht, desgewenst versterkt met paid, social media en owned kanalen. Lange termijn relaties staan centraal; het bureau werkt nauw samen met een opgebouwd internationaal netwerk van captains of industry, influencers, politici, journalisten, contentspecialisten, ondernemers én klanten.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.