DTG wint Sitecore ‘Site of The Year 2013’ Award voor de Benelux

Sitecore heeft de winnaars voor de Benelux van de Site of the Year verkiezingen bekend gemaakt. DTG is de overall winnaar met haar vernieuwende en succesvolle online strategie. Samen met Sitecore partner Mirabeau transformeert DTG van ‘aanbieder van telefoondata’ naar ‘innovatieve aanbieder van online marketing services’.

Het monumentale pand Fort St. Gertrudis in Geertruidenberg gaf podium aan de winnaars van de jaarlijkse verkiezingen voor de Site of the Year Awards. Met deze Awards worden elk jaar de organisaties erkend die met Sitecore’s technologie een opmerkelijke aanwezigheid op het web weten neer te zetten in combinatie met een bijzondere digitale ervaring die de marketingprestaties naar een hoger peil tillen. Voor het eerst dit jaar schijnen de spotlights op klanten en partners uit de Benelux.

De genomineerden hebben met elkaar gemeen dat ze voor hun zakelijke doelstellingen Sitecore’s software ingezet hebben bij webcampagnes en marketingstrategieën. Naast de Overall Award voor de ‘Site of the Year’, zijn er vier subcategorieën. Per subcategorie is er een winnaar verkozen voor Nederland en een voor België en Luxemburg (Belux).

De Digital Marketing Award voor de site die het beste de one-to-one marketing functionaliteit benut van het Sitecore platform (Digital Marketing System) ging naar:

  • Nederland – KNAB en partner Virtual Affairs,
  • Belux – Onafhankelijk Ziekenfonds samen met partner The Reference.

De Innovation Award voor de site die op een innovatieve manier verschillende systemen heeft weten te integreren, waardoor voor bezoekers een uitstekend platform is gecreëerd dat mulitchannel barrières doorbreekt, ging naar:

  • Nederland – Volkswagen met partner eFocus,
  • Belux – VRT samen met partner Boondoggle.

De Business Transformation Award voor online oplossingen die, gebruik makend van de mogelijkheden binnen Sitecore, impact hebben op de gehele bedrijfsvoering met resultaten als verhoogde efficiency, kostenreductie en een hogere klanttevredenheid, ging naar:erall winnaar met haar vernieuwende en succesvolle online strategie. Samen met Sitecore partner Mirabeau transformeert DTG van ‘aanbieder van telefoondata’ naar ‘innovatieve aanbieder van online marketing services’.

Het monumentale pand Fort St. Gertrudis in Geertruidenberg gaf podium aan de winnaars van de jaarlijkse verkiezingen voor de Site of the Year Awards. Met deze Awards worden elk jaar de organisaties erkend die met Sitecore’s technologie een opmerkelijke aanwezigheid op het web weten neer te zetten in combinatie met een bijzondere digitale ervaring die de marketingprestaties naar een hoger peil tillen. Voor het eerst dit jaar schijnen de spotlights op klanten en partners uit de Benelux.

De genomineerden hebben met elkaar gemeen dat ze voor hun zakelijke doelstellingen Sitecore’s software ingezet hebben bij webcampagnes en marketingstrategieën. Naast de Overall Award voor de ‘Site of the Year’, zijn er vier subcategorieën. Per subcategorie is er een winnaar verkozen voor Nederland en een voor België en Luxemburg (Belux).

De Digital Marketing Award voor de site die het beste de one-to-one marketing functionaliteit benut van het Sitecore platform (Digital Marketing System) ging naar:

  • Nederland – KNAB en partner Virtual Affairs,
  • Belux – Onafhankelijk Ziekenfonds samen met partner The Reference.

De Innovation Award voor de site die op een innovatieve manier verschillende systemen heeft weten te integreren, waardoor voor bezoekers een uitstekend platform is gecreëerd dat mulitchannel barrières doorbreekt, ging naar:

  • Nederland – Volkswagen met partner eFocus,
  • Belux – VRT samen met partner Boondoggle.

De Business Transformation Award voor online oplossingen die, gebruik makend van de mogelijkheden binnen Sitecore, impact hebben op de gehele bedrijfsvoering met resultaten als verhoogde efficiency, kostenreductie en een hogere klanttevredenheid, ging naar:

  • Nederland – ARAG samen met partner eFocus,
  • Belux – Test-Aankoop en partner Delaware Consulting.

De People’s Choice Award  was er voor de site die de meeste publieksstemmen via Facebook ontving. Deze Award ging naar:

  • Nederland – Mojo Concerts samen met partner RedHotMinute,
  • Belux – Euromut Health Insurance met partner WeBlend.

De winnaars van de Site of the Year 2013 verkiezingen zijn geselecteerd op basis van hoe zij gebruik gemaakt hebben van Sitecore’s Web Content Management System en het Digital Marketing System voor een effectiever zakelijk proces. De jury heeft hierbij onder andere gelet op creativiteit, integratie van applicaties, de algehele bezoekerservaring op de site en het vermogen om gemaakte keuzes te motiveren.

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond.

terug