Industry Wire

Geplaatst door MediaBookers

Eerste plaats Emerce Top 100 voor MediaBookers TradeDesk

MediaBookers, het selfservice media-inkoopplatform van Abovo, heeft in de categorie Tradingdesks een gedeelde eerste plaats behaald. Vorig jaar behaalde het online mediaplatform nog een top twee-notering, toen in de categorie Mediabureaus.

General Manager van MediaBookers Jimmy van Dok is verguld met de uitverkiezing: ‘Fantastisch! En dat voor een platform dat nog geen drie jaar aan de weg timmert. Het bewijst het succes van onze aanpak: een systeem bouwen waarmee de klant moeiteloos de weg kan vinden in het complete medialandschap.’

Real time advertising
MediaBookers is het eerste selfservice media-inkoopplatform voor adverteerders in Nederland. De database van MediaBookers bestaat uit vele duizenden mediatitels. Met de TradeDesk is het zoeken en boeken van titels op kwantitatieve en kwalitatieve basis een eenvoudige opgave.

Op het gebied van real time advertising biedt het systeem bijzondere mogelijkheden. Jimmy van Dok: ‘Real time advertising betekent niets meer of minder dan de juiste advertentie op het juiste moment bij de juiste doelgroep krijgen. Een manier van adverteren die de ontvanger het gevoel geeft alsof de boodschap exact voor hem of haar is bestemd.’

Vraag uit de markt
Het succes van MediaBookers en haar TradeDesk zijn het resultaat van de inspanningen van Abovo Media. Jimmy van Dok sluit af: ‘Abovo is een onafhankelijk en daarmee eigenzinnig bureau. Dat geeft ruimte voor initiatieven als MediaBookers. Abovo kijkt niet zozeer naar de bestaande mogelijkheden, maar juist naar de vraag vanuit de markt. Als daar nog geen antwoord op is, verzinnen wij het zelf wel.’

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht