Geplaatst door Data Bots B.V.

Eindelijk onafhankelijk brokers vergelijken met Compareallbrokers.com

Waar de coronacrisis bij sommigen leidt tot een zogenoemde ‘freeze-reactie’, zien anderen kansen en mogelijkheden. Want wat blijkt? Online beleggen is populairder dan ooit. Dat zag ook ondernemer Bart Eichhorn. Daarom lanceerde hij samen met zijn team na een 1,5 jaar voorbereiding Compareallbrokers.com: een vergelijkingssite waarop bezoekers zelf eenvoudig en onafhankelijk meer dan 30 online brokers kunnen vergelijken. 24/7, zonder een verplicht account en zonder je e-mailadres achter te laten. Ook worden bezoekers ondersteund door een uitgebreide kennisbank met content in eigen taal.

Zelf brokers en mogelijkheden vergelijken
Lange tijd bleef de wereld van online brokers ondoorzichtig. Net als veel consumenten, struikelde oprichter Bart Eichhorn over de gebrekkige informatie binnen de wereld van online brokers: tijd om die markt open te breken. Inmiddels is Compareallbrokers.com het meest complete Nederlandse platform waarop je zelf meer dan 30 online brokers vergelijkt.

Profiteren van beleggen tijdens de coronacrisis
Kortgezegd zijn brokers aanbieders van onder andere aandelen, obligaties, futures, opties en CFD’s. Maar, een eigenhandige zoektocht in de krochten van het internet levert al snel honderden resultaten op.

Die zijn nu eindelijk samengebracht op Compareallbrokers.com: je kunt zelf filteren op alle gewenste kenmerken en wordt ondersteund door de uitgebreide kennisbank. Hierdoor is Compareallbrokers.com uniek, volledig én laat het andere communities en websites ver achter zich.

Online beleggen: aantrekkelijke, maar nietszeggende kreten
Nu banken geen of zeer lage spaarrente hanteren en de coronacrisis de aandelenkoersen flink laat schommelen, groeit de interesse naar online beleggen en de behoefte om zelf meerdere aanbieders met elkaar te vergelijken. Dit was tot nu toe niet mogelijk. Bestaande sites die brokers vergelijken blijven steken op een vijftal aanbieders, of delen te weinig kennis. Een eigenhandige zoekopdracht naar brokers levert honderdduizenden resultaten op, die vervolgens tot de donkerste krochten van het internet leiden. ‘Hoge rendementen’, ‘extreem lage tarieven’ en ‘kosteloze transacties’. Aantrekkelijke, maar nietszeggende kreten.

Zelf online brokers op een rijtje kunnen zetten
‘Het is verbijsterend!’ zegt Eichhorn erover. ‘De ‘gewone’ belegger wil aanbieders op een rijtje zetten en zelf alle voor- en nadelen tegen elkaar afwegen. Net zoals je dat midden in de nacht, digitaal met je vliegtickets kunt doen. Compareallbrokers.com staat voor transparantie en vergemakkelijkt die vage zoektocht vanuit Google. Alle belangrijke informatie is vanaf nu gecentraliseerd. Zo weet je precies waar je aan toe bent.’

Geen account nodig en gewone mensentaal
Compareallbrokers.com is volledig afgestemd op de eindgebruiker. Een account is niet nodig, evenals een e-mailadres: de bezoeker krijgt alle vrijheid om zich goed te kunnen oriënteren. Uniek is ook de hoeveelheid kennis die gedeeld wordt. Gemaakt voor de gewone mens, in normale mensentaal. Op Compareallbrokers.com vind je een geavanceerde zoekmachine. Daar kun je filteren op bijvoorbeeld kosten of beleggingsmogelijkheden. Zo wordt oriënteren, zoeken en kiezen uiteindelijk net zo kinderlijk eenvoudig als de zoektocht naar een nieuwe telefoon of een degelijke pizzakoerier.

Revolutie binnen de wereld van online broking
Compareallbrokers.com is de enige vergelijkingssite in Nederlandse content waar je meer dan 30 brokers vergelijkt. Het aanbod wordt versterkt door een enorme kennisbank, die maandelijks met diverse updates blijft groeien. Dit is revolutionair binnen de wereld van online broking: niet eerder is er een initiatief geweest dat op zo’n radicale wijze de markt openbreekt en transparantie realiseert in een ondoorzichtige wereld.