Geplaatst door eKomi ltd.

eKomi creert internationale social media

Social media richt zich op het segment; sociaal gedrag, erkenning en zelfontplooing uit de piramide van Maslow. Een marketing afdeling binnen een bedrijf richt zich op het voldoen van de basisbehoefte van de mens, waar dit segment er een van is. Social media is hiervoor een gemakkelijke en goedkope tool. Updates kunnen dagelijks aan jou doelgroep verstuurd worden, waardoor zij op de hoogte gehouden worden van jou ontwikkelingen.

De grootste voordelen voor eKomi zijn dat deze websites internationaal gebruikt kunnen worden, waardoor zij al hun doelgroepen over de gehele wereld in een keer kunnen bereiken. Daarnaast is het onder de gebruikers bekend dat het gaat om up to date informatie, waardoor zij vaak zullen vertrouwen op jou update. Daarnaast geeft social media ook de mogelijkheid om grote groepen mensen in een keer te bereiken, waardoor het een effectieve marketing tool wordt.

“Voor ons is social media altijd al erg belangrijk geweest, zeker omdat we een internet bedrijf zijn, in de duitse markt, waar we marktleider zijn, zijn we er al jaren mee bezig. De stap om hier ook actief internationaal mee bezig te zijn, geeft ons de mogelijkheid ook op internationaal niveau zo groot te worden en laat zien dat eKomi ook echt de internationale markt aan het veroveren is.” aldus: Michael Ambros, Directie.

eKomi gelooft dat social media een erg belangrijke tool is voor een marketing afdeling van een e-commerce bedrijf. Social media moet opgenomen worden in ieder e-commerce business plan aangezien het bedrijven diverse voordelen en mogelijkheden geeft.

Neem gerust een kijkje op een van onze pagina’s.
?
Over eKomi Ltd

eKomi ltd – The feedback Company – Is een vooruitstrevende aanbieder van duurzame feedback systemen voor de op internet gebaseerde bedrijven. De gebruiksvriendelijke software en de individuele onafhankelijke consumenten feedback helpen internet handelaren wereldwijd met het verhogen van hun consumenten vertrouwen maar ook tot het verhogen van hun omzet.

eKomi is in 2008 gestart, met als doel de internet aankopen voor consumenten transparanter en duidelijker te maken. Het aantal consumenten feedbacks, die gemeten worden door het feedback system van eKomi, ondervinden een forse maandelijks steiging. Eigenaar Michael Ambros: “ De kunst van de beoordelings-software van eKomi is het verhogen van het consumenten vertrouwen en daarnaast het optimalizeren van uw business proces. We managen nu bijna 8.000.000 beoordelingen – tevreden gebruikers in heel Europa zorgen ervoor dat we er met volle enthousiasme tegen aan gaan”