Geplaatst door eKomi ltd.

eKomi en Fotocube

Fotocube is een webwinkel die producten verkoopt om product fotografie toe te kunnen passen, zowel de webwinkel als het product heet fotocube. De FotoCube is een perfect middel om tijd en geld te besparen op foto bewerkingsprogramma’s. Productfoto’s kunnen vrijstaand gemaakt worden, dit gaat sneller met de FotoCube omdat het licht rondom het product gelijk is. Daarnaast is de FotoCube zeer vriendelijk geprijsd zodat de investering minimaal is.

Fotocube kan gebruikt worden door diverse beroepsgroepen, maar ook richt Fotocube zich op de webwinkels; deze kunnen namelijk door middel van de Fotocube op een goedkope en gemakkelijke manier foto’s maken van hun te verkopen producten en deze publiceren op hun website. Hierdoor slutien eKomi en Fotocube erg goed bijelkaar aan. eKomi richt zich namelijk ook op de webwinkels en bieden een customer feedback systeem aan. Hierdoor stijgt het klanten vertrouwen en tevens de sales.

“eKomi is erg blij met deze nieuwe samenwerkingen, deze samenwerking tussen eKomi en Fotocube kan voor beide partijen erg leuk uitpakken. Wij hopen dan ook op een prettige samenwerking” Aldus Michael Ambros, CEO eKomi.

Over eKomi Ltd

eKomi ltd – The feedback Company – Is een vooruitstrevende aanbieder van duurzame feedback systemen voor de op internet gebaseerde bedrijven. De gebruiksvriendelijke software en de individuele onafhankelijke consumenten feedback helpen internet handelaren wereldwijd met het verhogen van hun consumenten vertrouwen maar ook tot het verhogen van hun omzet.

eKomi is in 2008 gestart, met als doel de internet aankopen voor consumenten transparanter en duidelijker te maken. Het aantal consumenten feedbacks, die gemeten worden door het feedback system van eKomi, ondervinden een forse maandelijks steiging. Eigenaar Michael Ambros: “ De kunst van de beoordelings-software van eKomi is het verhogen van het consumenten vertrouwen en daarnaast het optimalizeren van uw business proces. We managen nu bijna 8.000.000 beoordelingen – tevreden gebruikers in heel Europa zorgen ervoor dat we er met volle enthousiasme tegen aan gaan”