Industry Wire

Geplaatst door eKomi

eKomi ontwikkeld bezoekers feedback voor website optimalisering !

Deze nieuwe feedback tool kan binnen enkele minuten op ieder website geinstalleerde worden. Met deze innovatieve technologie kunnen website gebruikers bevraagd worden, waardoor potentieele klanten bestudeerd worden en de website geoptimaliseerd kan worden. Door deze feedback kunnen eventuele fouten op de website ook gemeld worden, met behulp van de typische eKomi 5 sterren feedback kunnen bezoekers een persoonlijke mening geven.

„ De bezoekers feedback is de perfecte gelegenheid om onze ervaring op gebied van feedback in de markt te brengen en aan te bieden aan onze klanten. Onze kwaliteit is het leiden en beheren van de feedback processen. Met de bezoekersfeedback wordt ons aanbod betreffende consumenten feedback verbreed” Aldus Michael Ambrose, CEO en oprichter van eKomi LTD.

“Met deze ontwikkeling, biedt eKomi websites en online diensten in alle sectoren van CRM een dienst aan. eKomi biedt deze bezoeker feedback aan om de bruikbaarheid van de website te optimaliseren, consumenten feedback zorgt voor meer kwaliteit en vertrouwen van klanten, daarnaast maakt het nieuwe product feedback tool het mogelijk om de SEO te optimaliseren en marktonderzoek uit te voeren.“

De eKomi feedback mogelijkheden – afzonderlijk of in combinatie – verbeteren de interne processen en de klantenservice. Klanten profiteren omdat eKomi de online markt tot betere prestaties op lange termijn dwingt. Online winkels profiteren van een betere markt waarin klanten zich veiliger kunnen voelen en dus sneller tot koop over zullen gaan, hierdoor onstaat een meer voorspelbare en optimistische markt. De feedback oplossingen van eKomi zorgen voor onlineshops voor een concurentie voordeel door de instroom van informatie en de mogelijkheid om hun reputatie te laten stijgen.

Over eKomi Ltd

eKomi ltd – The feedback Company – Is een vooruitstrevende aanbieder van duurzame feedback systemen voor de op internet gebaseerde bedrijven. De gebruiksvriendelijke software en de individuele onafhankelijke consumenten feedback helpen internet handelaren wereldwijd met het verhogen van hun consumenten vertrouwen maar ook tot het verhogen van hun omzet.

eKomi is in 2008 gestart, met als doel de internet aankopen voor consumenten transparanter en duidelijker te maken. Het aantal consumenten feedbacks, die gemeten worden door het feedback system van eKomi, ondervinden een forse maandelijks steiging. Eigenaar Michael Ambros: “ De kunst van de beoordelings-software van eKomi is het verhogen van het consumenten vertrouwen en daarnaast het optimalizeren van uw business proces. We managen nu bijna 8.000.000 beoordelingen – tevreden gebruikers in heel Europa zorgen ervoor dat we er met volle enthousiasme tegen aan gaan”

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht