Emailvision neemt smartFOCUS Group PLC over

Steeds vaker gaan online marketeers over van een ‘one size fits all’-aanpak tot meer persoonlijke relatiemarketing. De klantinformatie-oplossing van smartFOCUS stelt Emailvision nog beter in staat om gerichte marketingcampagnes uit te voeren met aanzienlijk hogere responspercentages.
“Zowel Emailvision als smartFOCUS hebben de missie om marketeers te helpen meer winstgevende en productieve relaties op te bouwen met hun klanten”, zegt Nick Heys, Chief Executive Officer van Emailvision. “De gezamenlijke wereldwijde activiteiten, expertise en producten bieden nieuwe marketingmogelijkheden voor al onze opdrachtgevers. Onze opdrachtgevers beschikken zo over het beste van twee werelden door het samenbrengen van campagnebeheer-software voor e-mail-, mobiele en sociale marketing met sterke customer intelligence van smartFOCUS.”
Chris Gater, voorzitter van de Raad voor smartFOCUS, over de overname: “Nu smartFOCUS is opgebouwd tot één van ’s werelds toonaangevende softwarebedrijven voor customer intelligence, hebben de raad van bestuur en ik unaniem het bod van Emailvision geaccepteerd, omdat het grote waarde voor de aandeelhouders en een geweldige toekomst voor het bedrijf vertegenwoordigt. Wij geloven dat Emailvision beschikt over de juiste visie, wereldwijde activiteiten en teams die nodig zijn om smartFOCUS naar het volgende niveau te tillen.”
De volledige organisatie omvat nu 600 werknemers die volledig toegewijd zijn het bieden van best-in-class oplossingen voor relatiemarketing. Emailvision zal smartFOCUS-vestigingen aanhouden in de VS, het Verenigd Koninkrijk, Nederland en Frankrijk. Als onderdeel van het wereldwijde uitbreidingplan van Emailvision, zal het hoofdkantoor van Emailvision verhuizen van Parijs naar Londen.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.