Enterprise software leverancier VisionWaves lanceert vandaag haar nieuwe logo en website

Enterprise software leverancier VisionWaves lanceert vandaag haar nieuwe logo en website. De nieuwe vormgeving weerspiegelt de kracht van de VisionWaves software om de productiviteit van organisaties blijvend te verbeteren.
“Met de lancering van ons nieuwe logo en de nieuwe website, start een nieuwe periode voor VisionWaves. We hebben het logo verfrist om de groei en het potentieel van onze software aan te geven.” zegt Alfred Godeke, CEO van VisionWaves. “Het nieuwe ‘circular waves’ logo staat voor de continue verbetering die mogelijk is met onze business gedreven benadering. Het staat ook voor het hart van onze baanbrekende software: drie geïntegreerde software engines ‘by design’. Het logo is een dynamischere en modernere uitvoering van het voorgaande, dat het bedrijf bijna tien jaar haar herkenning gaf. In die tijd is VisionWaves gegroeid vanuit het hoofdkantoor in Zeist naar Latijns Amerika en de Verenigde Staten.
“De lancering van ons nieuwe logo is slechts een van de nieuwe ontwikkelingen die voor 2014 gepland staan. Met de nieuwe grote release van onze enterprise software in het tweede kwartaal, zullen onze real-time operational intelligence capaciteiten een enorme boost krijgen. Ook de user experience zal nog een stap voorwaarts maken met nieuw vormgegeven Enterprise Apps.”
Ten aanzien van de kansen voor 2014 is VisionWaves bijzonder positief. VisionWaves verwacht een sterke groei in de Luchtvaart, Banken en Mijnbouw sector. De nieuwe versies van onze software solutions anticiperen daar reeds op. End-to-end performance verbetering wordt door veel organisaties in deze sectoren als speerpunt genoemd. Via samenwerking met een aantal partners zien we ook veel groei kansen in de internationale Energie, Olie&Gas en IT Outsourcing sector.
Als onderdeel van de nieuwe look is de corporate website volledig vernieuwd. De website is up to date qua technologie en werkt goed op de nieuwste browsers en mobiele aparaten. “We willen de bezoekers van de website prikkelen om meer van ons unieke product te weten te komen. Daarbij past een internationale site die vertrouwen uitstraalt en de informatie gelaagd aanbiedt”, aldus Erik Vijftigschild, hoofd corporate marketing.
Het vernieuwde logo en de website zijn ontwikkeld in samenwerking met Sniper-X merkregisseurs. Oprichter Sylvia Nelissen: “We zijn trots op het strakke logo ontwerp en de frisse website die we in opdracht van VisionWaves hebben kunnen realiseren. Het gaat VisionWaves beslist helpen in de ambitie om meer organisaties het meest uitgebreide en flexibele software platform te bieden, voor strategie uitvoering en end-to-end operational intelligence”.
About VisionWaves
VisionWaves is an international company founded in 2000 that develops and implements VisionWaves Enterprise Apps for strategy execution and end-to-end operational intelligence. Its disruptive technology led to the build of the integrated platform that actively supports the execution of work and implementation of change. VisionWaves targets enterprises that have to balance a diversity of business challenges, with productivity being a main driver. Industries, such as aviation, banking, mining, but also energy&utilities, oil & gas and managed services are an important focus. It has 50 employees and offices in the USA, Latin America and The Netherlands.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.