Geplaatst door Evision Europe

Evision E-Commerce gaat Europa in

Evision, de software ontwikkelaar van de Deense e-commerce oplossing genaamd Evision E-Commerce, gaat serieus werk maken van de Internationale markt.
Om deze expansie tot een succes te maken is Harry van Rossum, voormalig directeur Sitecore Nederland, aangetreden als directeur & partner van Evision Europe, van waaruit de internationalisatie gestalte gegeven gaat worden.
Daar waar veel e-commerce oplossingen vanuit de kant van de website aangevlogen worden is het Evision die juist vanuit haar integratie met ERP systemen klanten in staat stelt om de waarde van het ERP ten gelde te maken in de e-commerce oplossing.
Evision E-Commerce biedt zowel voor de B-to-B als de B-to-C markt functionaliteiten die beantwoorden aan de uitdagingen waar deze bedrijven en organisaties mee worstelen.
“Evision E-Commerce is ruim 10 jaar geleden ontwikkelt vanuit de gedachte dat ERP alle business processen bevat die organisaties hanteren in hun bedrijfsvoering. Het zou dan ook jammer zijn als je het wiel opnieuw moet uitvinden terwijl je deze business processen eenvoudig kunt hergebruiken om je business ook online te kunnen doen”, aldus Harry van Rossum, directeur Evision Europe.
De bedoeling is om vanuit Europe in eerste instantie de focus te hebben op de Benelux, UK en DACH regio. Evision Europe zal via een solution partner kanaal de markt bedienen. De partners worden getraind en gecertificeerd door Evision alvorens ze Evision E-Commerce projecten mogen doen.
Het Europees hoofdkantoor is in Apeldoorn gevestigd, en de eerste gesprekken met solution partners en prospecten laten zien dat ons product voorziet in de e-commerce behoefte van vandaag en morgen.
Evision is een Deense software ontwikkelaar op het gebied van geïntegreerde e-commerce platformen. Evision E-Commerce is een e-commerce platform met een rijke set aan functionaliteiten en integreert met marktleiders op het gebied van CMS en ERP. Meerjarige klanten zijn Georg Jensen, Kruuse, Engros Catering, Stelton en Cobham.