Geplaatst door Expand Online

Expand Online Business Partner Thuiswinkel

Expand Online heeft de aanvraagprocedure voor het businesspartnerschap positief afgerond. Hiermee is Expand Online geregistreerd business partner van de branchevereniging Thuiswinkel.org. Met het business partnerschap versterkt Expand Online haar positie als preferred supplier aan de thuiswinkelbranche.

Expand Online werkt voor diverse toonaangevende webwinkels, zoals SuitSupply, Marlies Dekkers, Albelli, Bike2Build en Waardijk. Om haar positie op de eCommerce markt verder te verstevigen en haar relatie met de thuiswinkelbranche te versterken, is Expand Online business partner van Thuiswinkel.org geworden. Willem Blom, oprichter van Expand Online: ‘De toekenning van het business partnerschap aan Expand Online geeft aan dat Thuiswinkel.org ons erkent als een leidende toeleverancier aan Nederlandse webshops.’

Voor de toekenning van het business partnerschap heeft Thuiswinkel.org onder meer gekeken naar positieve referenties, een gezonde financiële huishouding en aantoonbare innovaties op het gebied van eCommerce. Zo ontwikkelt Expand Online in-house technologie om webwinkel feeds te optimaliseren. Met de eCommerce Productfeed Optimizer wordt informatie in productfeeds verrijkt zodat campagnes zoals PLA’s sterk verbeteren. Daarnaast innoveert Expand Online continu op het gebied van online marketing scripts, tools en bèta’s om zo het maximale online resultaat te boeken voor haar eCommerce klanten.

Over Thuiswinkel.org

Thuiswinkel.org is dé belangenvereniging voor webwinkels in Nederland en geeft het keurmerk Thuiswinkel Waarborg uit. Dit is het kwaliteitskeurmerk voor webwinkels en consumenten: online kopen bij betrouwbare webwinkels.

Daarnaast behartigt Thuiswinkel.org de belangen van haar leden op nationaal en internationaal niveau, bevordert het vertrouwen in kopen op afstand en zorgt voor kennis- en informatie-uitwisseling over de branche. Kijk voor meer informatie op www.thuiswinkel.org.