Industry Wire

Geplaatst door Fama Volat

Fama Volat trekt vier nieuwe medewerkers aan

Marketing en communicatiebureau Fama Volat blijft groeien. De vestigingen in Amsterdam, Tilburg en Eindhoven worden versterkt door fris talent. Immanuel en Raldo gaan aan de slag als strateeg, Simone als projectmanager en Sofie als pr-consultant. Fama Volat helpt klanten met zowel campagnes en experiences als de onderliggende proposities en merkpositionering te ontwikkelen. Lees meer over Immanuel, Raldo, Simone en Sofie.

Raldo Loijens
In Amsterdam is Raldo Loijens (41) gestart als Marketing & Innovatie Strateeg. Hij gaat er samen met de klant voor zorgen dat creatieve ideeën gefundeerd zijn op basis van inzichten en dat oplossingen vleugels krijgen door de juiste strategische keuzes. Zijn focus komt te liggen op merkpositionering en het begeleiden van innovatietrajecten. Raldo neemt 15 jaar aan merkervaring mee en was hiervoor als merkstrateeg werkzaam voor diverse internationale klanten als LinkedIn, GettyImages en AkzoNobel.

Sofie van den Broek
Sofie van den Broek (25) is begonnen als pr-consultant bij de onlangs gestarte PR-tak in Tilburg. Samen met het team gaat Sofie mediawaarde generen aan creatieve ideeën door middel van pr-campagnes, evenementen, content- en influencersmarketing. Sofie werkte hiervoor als contentmarketeer bij ProRail. ‘Super leuk dat ProRail klant is bij Fama Volat, op deze manier kan ik alsnog blijven werken voor de spoorbranche.’

Simone Beyens
Simone Beysens (32) is terug van weggeweest. Simone gaat het team in Eindhoven versterken als projectmanager. Haar taak is het coördineren van projecten van A tot Z. Ze gaat onder meer aan de slag voor Bavaria, Dela en Bonduelle. Daarnaast mistte Simone het multidisciplinaire en gezellige team. ‘Blij dat ik weer terug ben.’

Immanuel Vivitula
‘Na een prachtige tijd als ondernemer heb ik een nieuwe uitdaging gevonden.’
Ook in Eindhoven is Immanuel Vivitula (30) gestart als merkstrateeg. Immanuel heeft lang gewerkt als ondernemer maar vond het tijd voor een nieuwe uitdaging. ‘Met dit gedreven team en ijzersterke campagnes voelt Fama voor mij als thuiskomen.’ Door zijn design-achtergrond is Immanuel zowel strategisch als creatief van toegevoegde waarde in het proces.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht