FBTO kiest TRGR als partner voor digitale creatie

Verzekeraar FBTO kiest voor Digital Creative Agency TRGR uit Groningen. TRGR gaat FBTO helpen om alle display uitingen naar een hoger niveau te tillen. De verzekeraar legt de focus het komende jaar op het slimmer maken van de huidige display-campagnes en zo de online groei van de afgelopen jaren verder door te zetten. TRGR is in de arm genomen om op zowel visueel als technisch vlak het maximale uit de campagnes te halen.
Patrick Vroklage, Business Lead bij FBTO, beaamt dat de samenwerking de online groei verder moet stimuleren: ”Alles draait om samenwerking door elkaar te begrijpen en aan te vullen. De samenwerking met TRGR is voor FBTO van wezenlijk belang om verder te kunnen groeien in haar online marketing ambities.”
Founder Arnoud Kingma van TRGR voegt toe: “We werken graag voor partijen die technisch alles uit display-campagnes willen halen. FBTO heeft de omvang en diversiteit aan producten om hier hele mooie oplossingen voor te bedenken. Zo gaan we als eerste aan de slag om alle uitingen zo flexibel mogelijk te maken. Met als doel dat aanpassingen altijd door het interne marketing team van FBTO zelf gedaan kunnen worden. Hierdoor kan razendsnel worden geoptimaliseerd zonder dat dit over onnodig veel schijven hoeft te gaan.”
TRGR is een creatief bureau uit Groningen en voegt met FBTO een mooie naam toe aan haar snel groeiende portfolio. TRGR verzorgt al digitale campagnes en campagnemiddelen voor onder andere Bugaboo, Volkswagen PON Financial Services en Noordhoff. TRGR verenigt zich vanuit hun kantoor “The Playground” in Groningen met digitaal marketing bureau Tomorrowmen en marketplace-specialist AMAZIN in de 1UP marketinggroep.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.