First Impression versterkt retail media propositie met aanstelling van Marvin Vacquier Droop

Tilburg, 1 februari 2024 – First Impression heeft Marvin Vacquier Droop (41) aangesteld als Business Lead Software & Integrations. Marvin gaat in deze positie de retail media propositie en strategie van First Impression verstevigen en verbreden. Met Marvin aan het retail media roer van First Impression wil de expert in audiovisuele merkbelevingen retailers nog beter ondersteunen in het monetizen van hun digital signage netwerk.
Marvin staat al jaren bekend als expert op het gebied van programmatic, mobile advertising en digital out of home (DOOH). Hij verleende zijn diensten vanuit bedrijven zoals Platform 161, Newcraft, en Masters of Digital. First Impression versterkte vorig jaar zijn retail media propositie en rolde samen met partner Streaem de instore retail media infrastructuur uit bij onder andere Jumbo en SPAR. Retail media zal zich de komende jaren alleen nog maar meer ontwikkelen en First Impression heeft met Marvin de kennis en expertise in huis gehaald om retailers te kunnen ondersteunen bij het opzetten en exploiteren van nieuwe retail media netwerken.
Koen Wouters, Chief Inspiration Officer bij First Impression: “Marvin is al sinds 2018 betrokken bij de uitrol van het eerste retail media netwerk in Nederland. Hij is altijd bezig geweest met data- en software infrastructuur voor media publishers. In die hoedanigheid werkte hij ook met ons samen aan de uitrol bij Jumbo Supermarkten. De toevoeging van Marvin aan ons team is een schot in de roos. Met Marvin aan het roer gaan onze klanten optimaal profiteren van onze gemixte expertise van digital signage en instore retail media.”
“Voor retailers evolueert signage in rap tempo tot een essentieel element voor de winkelervaring. Het opent de deur naar secundaire inkomsten. Samen met het team versterken we onze positie als kennispartner voor retailers in het optimaliseren van hun retail media strategie. We nemen de retailer mee in het proces, bieden de nodige expertise om succesvolle retail media netwerken op te zetten en te exploiteren, waardoor ze zorgeloos kunnen excelleren”, besluit Marvin.
BERICHT VOOR DE REDACTIE
Over First Impression
It’s all about experience
Onze klanten zijn op zoek naar manieren om hun merkverhalen op een innovatieve manier te vertellen en wij helpen hen om dit te bereiken door technologie gedreven oplossingen toe te passen. Met deze oplossingen creëert First Impression ‘phygital experiences’ die tot stand komen door multi-zintuiglijke storytelling en door audiovisuele technologie te combineren met aansprekende content. Naast ervaren technici en engineers bestaat het team uit creatieve professionals die de strategische stappen plannen om de gehele customer journey te vormen. First Impression werkt voor A-merken in retail, leisure en automotive met opdrachtgevers als Rituals, Basic-Fit en TUI. First Impression ondersteunt wereldwijde uitrol voor al hun winkels, flagship stores en experience centers.
www.firstimpression.com
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.