Focus op vrouwen: Femmefab.nl is een feit

Femmefab, het vrouwenchannel van Adfab, gaat per 29 augustus opereren als zelfstandig label. Daarom is speciaal voor het channel de website www.femmefab.nl gelanceerd.
Steeds meer partijen vinden hun weg naar Femmefab om vrouwen online te bereiken. Focus op informatie voorziening en het geven van juiste adviezen is hierbij essentieel. Femmefab heeft haar eigen salesteam dat alle ins and outs van het channel en de doelgroep vrouwen weet en daarom geheel op maat oplossingen kan aanbieden. De focus van het Femmefab salesteam komt volledig op het (online) bereiken van vrouwen te liggen.
OVER FEMMEFAB
Het vrouwencluster van AdFab bestaat uit een selectie van 50 websites gericht op vrouwen met grote interesse in Fashion, Beauty en Lifestyle. De websites richten zich op vrouwen van 14 tot 59 jaar en zijn ieder voor zich een autoriteit binnen hun gebied. De redacties kennen en spreken de taal van de bezoekers: dat zie je zowel visueel als in het taalgebruik. Hierdoor worden de websites intensief bezocht en is de geboden content erg waardevol voor de bezoekers.
AdFab en Femmefab zijn specialist in online adverteren. Zij verzorgen de commerciële exploitatie van toonaangevende websites en zijn intermediair tussen adverteerder en website-eigenaren.
Naast standaard display ruimte worden ook maatwerkoplossingen geboden, zoals contentintegratie en homepage take-overs. Zo wordt voorzien in de toenemende vraag van adverteerders naar onderscheidende en creatieve vormen van communicatie.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.