Geplaatst door fonq.nl

Fonq.nl wint FD Gouden Gazelle 2010

Patrick Kerssemakers, CEO van fonq.nl: “Het winnen van de FD Gouden Gazelle 2010 voor middelgrote bedrijven in Midden-Nederland is het bewijs van mijn stelling dat je hard kunt groeien met eerlijk en simpel zakendoen. Fonq.nl staat voor een uitstekende klantenservice, razendsnelle levering, een compleet assortiment en competitieve prijzen. De consument kiest zelf bij aankopen op internet en hij kiest vaak voor ons. Dat stimuleert ons om nog beter te presteren en onze FD Gouden Gazelle status waar te maken!”

Ieder jaar reikt het Financieele Dagblad de Gazellen Awards uit. FD Gazellen zijn de snelst groeiende bedrijven van Nederland. De Gouden Gazellen, de prijzen voor de snelst groeiende ondernemingen per provincie zijn gisterenavond in Utrecht verdeeld. De grootste groeier in de categorie middelgrote bedrijven in de provincie Utrecht is fonq.nl. Fonq.nl is een webwarenhuis à la Bijenkorf, maar ook de motor achter meer dan 70 niche webwinkels, waaronder http://www.pannenwebshop.nl/ en http://www.bloeddrukmetersshop.nl/. Bij fonq.nl werken inmiddels meer dan 80 mensen en zij hebben de afgelopen drie jaar een omzetgroei van 156% weten te bewerkstelligen. Het bedrijf heeft een fysieke showroom aan de A2, waar producten bekeken, gekocht en opgehaald kunnen worden.
————————————————————————
Over.fonq.nl
Fonq.nl is het eigentijdse webwarenhuis dat bestaat uit meer dan 70 eigen niche webwinkels op het gebied van wonen, koken, tuin, design en cadeaus. Voorbeelden hiervan: http://www.klokwinkel.nl/, http://www.afvalemmershop.nl/ , http://www.lichttherapiewebshop.nl/ en http://www.gardenabyfonq.nl/. Speciaal voor bedrijven heeft fonq.nl een B2B tak. Fonq.nl zakelijk is de juiste partner als het gaat om relatiegeschenken, zakelijke aanvragen, joint promotions en incentives. Voor consumenten en bedrijven brengt fonq.nl een eigen giftcard op de markt. Daarnaast maakt en beheert het bedrijf webwinkels voor derde partijen, zoals Rituals en Achmea. Meer informatie op http://over.fonq.nl .