Industry Wire

Geplaatst door FRMWRK

FRMWRK organiseert masterclass “van data naar inzicht”

FRMWRK organiseert op donderdag 13 september alweer haar derde masterclass voor ondernemers in het MKB. Het thema tijdens de praktische masterclass is (big) data. Want data verzamelen we allemaal, maar hoe haal je er inzichten uit die je kunt gebruiken om jouw doelgroep beter van dienst te zijn? Ook dit keer heeft FRMWRK een typisch Rotterdamse locatie uitgezocht: de masterclass zal plaatsvinden bij Brasserie Waalhaven, bij luchthaven Zestienhoven.

Van data naar inzicht
Tijdens de masterclass zal Leon Goor, ervaren docent op de Hogeschool van Rotterdam en tevens docent van het jaar 2017, een inspirerend verhaal vertellen over data en de inzichten die je daaruit kunt halen. Ook zal er door Timo van Beuzekom, product marketeer bij Schiphol, een exclusieve praktijkcase van Schiphol worden toegelicht. Door de praktische insteek kan de doelgroep na de masterclass direct aan de slag met het effectief gebruiken van data binnen haar communicatie. Dit levert meer omzet op, hogere conversie en trouwere klanten.

FRMWRK helpt ondernemers ontwikkelen
De masterclass is geheel gratis en bedoeld ter inspiratie voor ondernemers. FRMWRK helpt ondernemers graag ontwikkelen, en doet dat door onder andere masterclasses te organiseren die zorgen voor handvatten en inzichten waarmee ondernemers weer een stapje dichterbij hun (online) ambitie komen.

Meer informatie over de masterclass? Ga naar http://bit.ly/2ohpQC6

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht