Frontline opnieuw meeste nieuwe klanten voor Interactive Intelligence in Europa

Amsterdam, 19 mei 2014 – Interactive Intelligence, leverancier van software en dienstverlening ter verbetering van de klantervaring, heeft Frontline onderscheiden als de partner die ook in 2013 weer de meeste nieuwe klanten heeft opgetekend in de EMEA-regio. Frontline ontvangt deze Award al voor het vierde opeenvolgende jaar.
“We zijn ontzettend trots op deze Nederlandse Elite Partner die keer op keer nieuwe organisaties weet te overtuigen van de toegevoegde waarde van onze Customer Interaction Center (CIC) oplossing”, zegt Kim de Boer, Partner Manager van Interactive Intelligence. “Frontline luistert goed naar haar klanten en combineert wensen en verwachtingen van deze organisaties met hun jarenlange ervaring en uitstekende kennis van onze producten. Dat Frontline van alle partners die Interactive Intelligence heeft in EMEA, deze award voor de 4e keer achtereen wint is een fantastische prestatie. Hopelijk kunnen we volgend jaar hun lustrum als Award-winnaar vieren!”
Marcel Reuvers, directeur van Frontline: “We voelen ons inderdaad heel erg betrokken bij de organisaties waar we mee werken. Samen zoeken we steeds naar de beste oplossing voor de specifieke vraag en behoefte van de klant. Het afgelopen jaar deden we dat onder andere bij Zorg en Zekerheid, Energiewacht, Harmony Financial Services en De Friesland Zorgverzekeraar. Die laatste organisatie kreeg afgelopen december van Interactive Intelligence Nederland de Innovation Award vanwege de vergaande integratie van CIC met Microsoft Lync Cockpit, de eigen backoffice applicatie van De Friesland Zorg.”
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.