Industry Wire

Geplaatst door Interactive Intelligence

Frost & Sullivan 2012 Award voor Interactive Intelligence

Frost & Sullivan heeft voor het derde opeenvolgende jaar de Company of the Year, Contact Center Systems North America, 2012 Award toegekend aan Interactive Intelligence. Deze contact center award is gebaseerd op objectief onderzoek, op basis van de Decision Support Matrix.

Alle deelnemende leveranciers worden zo onafhankelijk beoordeeld op de volgende aspecten: (1) Groeistrategie (2) Implementatie van groeistrategie (3) Mate van innovatie in product en technologie (4) Klantwaarde en (5) Marktaandeel. Alle onderdelen wegen even zwaar en worden gescoord op een schaal van 1 tot 10.

Interactive Intelligence versloeg met een gemiddelde totaalscore van 8.8 de concurrentie, de tweede en derde plaats kregen respectievelijk een 8.4 en een 7.6.
Interactive Intelligence scoorde een 9 op het onderdeel klantwaarde, de hoogste beoordeling van alle leveranciers. Daar kwam nog een perfecte 10 bij voor de uitvoering van de groeistrategie.

“Terwijl anderen in de contact centermarkt zich vooral richten op hun productontwikkeling staat ‘visionary’ bij Interactive Intelligence vooral voor consistentie, stabiliteit en goed doordacht. En dat slaat goed aan bij de klanten want het resulteert in een groot en loyaal klantenbestand,” zegt Nancy Jamison, principal analist bij Frost & Sullivan. “Hoewel het bedrijf succesvol is in alle groeimarkten is het belangrijk om op te merken dat Interactive Intelligence ook gegroeid is de drie segmenten waar de meeste concurrenten mee worstelen: inbound, outbound en IVR.”

Frost & Sullivan wijst nog met nadruk op het succes van Interactive Intelligence in de cloud-based communications-as-a-service (CaaS) markt . “Interactive Intelligence is daar de concurrenten ver vooruit,” aldus Jamison. “De concurrentie levert applicaties aan hosted providers of is nog niet actief in deze markt. Interactive Intelligence toont dezelfde durf met CaaS als bijna twintig jaar geleden met de all-in-one softwarestrategie.”

Voor het volledige rapport van Frost & Sullivan kunt u hier terecht: http://www.inin.com/resources/ProductLiterature/Frost-and-Sullivan-Award.pdf.

—-

Over Interactive Intelligence
Interactive Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ) levert innovatieve software en services voor contact centers, unified communications en business process automation. De oplossingen zijn zowel geschikt voor toepassing op de eigen locatie als via een hosted model. Het bedrijf is gestart in 1994, heeft wereldwijd meer dan 4500 klanten, waarvan ruim 140 in Nederland en staat gepositioneerd in de top 500 van Global Software en Service leveranciers. Interactive Intelligence heeft meer dan 1000 werknemers en een hoofdkantoor in Indianapolis, USA. Er zijn 23 internationale kantoren in Noord-Amerika, Zuid-Amerika, Europa, het Midden Oosten, Afrika, Azië en Australië. De Benelux-kantoren zijn gevestigd in Amsterdam en Culemborg. www.inin.com/nl

Contacten
Linda Hilberdink, Field Marketing Manager EMEA, Interactive Intelligence, linda.hilberdink@inin.com, +31 6 21 68 37 73
Ingrid Wong, PR consultant, WongWorks, ingrid@wongworks.nl, +31 6 14 76 75 39

Volg Interactive Intelligence
Twitter: @ININ_NL
YouTube: http://www.inin.com/YouTube

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht