Geplaatst door Koffievergelijk.nl

Fulfilment Koffievergelijk naar Doetinchemse Fulfilment Partners

Koffievergelijk, één van de grootste webwinkels (www.koffievergelijk.nl en www.koffievergelijk.be) van Nederland en België op het gebied van koffie, uit het Gelderse Ulft en Printing Partners uit Doetinchem gaan samenwerking aan op logistiek gebied. Printing Partners gaat alle logistieke activiteiten van de webwinkels oppakken met haar recent gestarte dochteronderneming, Fulfilment Partners.

Een regionale samenwerking
Het Gelderse Koffievergelijk en Fulfilment Partners zijn een samenwerking aangegaan na het recente faillissement van het logistieke bedrijf Pinbizz eveneens uit Doetinchem. En nu willen beide bedrijven verder de krachten bundelen op het gebied van online marketing gecombineerd met allerlei print activiteiten. Iets wat Fulfilment Partners als onderdeel van Printing Partners op het lijf is geschreven.

Klanten hebben voordeel van deze samenwerking
Groot voordeel van deze nieuwe samenwerking voor klanten is het verbeterde leverproces. Zo is op werkdagen tot 17.00 uur besteld, de volgende dag al geleverd (België 1 – 3 werkdagen). En je wordt na je bestelling uitstekend op de hoogte gehouden van het moment van levering.

Doen wat je beloofd! en meer!
Directeur Marco Siemelink van Koffievergelijk is enthousiast over de samenwerking. Een belangrijkste stap voor het bedrijf dat ruim 3 jaar geleden vanuit huis begon. En waar het begon met zelf op de fiets gaan naar PostNL. Maar met de flinke uitbreiding van het klantenbestand, zowel op de particuliere als de zakelijke markt, was het allemaal niet meer vanuit huis te doen.

Maar de mentaliteit, doen wat je beloofd en de obsessie voor 100% klanttevredenheid blijft binnen het bedrijf behouden. Het succes van Koffievergelijk? Een groot assortiment koffie, scherpe prijzen, snelle en voordelige levering, leuke acties en waarmaken wat je beloofd. Goed en snel!