Industry Wire

Geplaatst door FX

FX zet groei door met komst van 5 nieuwe medewerkers

Utrecht, 21 november 2017 – Het team van het Utrechtse digitaal communicatiebureau FX verwelkomt wederom 5 nieuwe collega’s: twee projectmanagers, twee designers en een copywriter. Daarmee komt het aantal nieuwe werknemers in 2017 op 15 en het einde van de groei is nog niet in zicht.

Volgens creatief directeur John van de Vorstenbosch is de snelle groei van FX onvermijdelijk en blijft de jacht op digitaal talent doorgaan: “We zijn erg blij met de nieuwe versterking! Het is altijd weer een compliment als echt talent bij FX aan de slag wil. Met nu nog twee vacatures open is onze zoektocht bijna weer compleet! Hopelijk krijgen we daarna even wat rust in de sollicitaties voordat we weer nieuwe collega’s nodig hebben.”

Digital Designer Sigmon Visser (33) werkte als freelance grafisch ontwerper, gespecialiseerd in websites en infographics. Nu gaat hij voor een vaste plek in het designteam van FX. “In een team als dit kun je samen grotere stappen zetten omdat het volledige proces van concept tot uitvoering binnen FX tot stand komt.”

Projectmanager Stephan Koens (31) maakt de overstap van de traditionele media bij Backbone Marketing naar de digitale marketing en live events bij FX. “Ik zit nu met supergave grote merken als HEINEKEN en Tata Steel aan tafel, wie wil dat nou niet? Ik vind daarnaast de diversiteit die de live events van met zich meebrengen een absolute meerwaarde.”

Projectmanager Beau van der Borst (28) werkte in de mediawereld voor onder andere Expeditie Robinson en RTL Boulevard en verruilt nu haar werk als account manager bij Dorst & Lesser voor FX. “Elke dag mag ik weer voor een andere klant aan het werk, met een ander project en een ander team. Die diversiteit ligt mij het best!”

Junior Designer Renske Perdon (23) liep tijdens haar opleiding Communicatie & Media Design stage bij O’neill en Nike en volgde een traineeship als Junior Creatief bij The Oddshop. Ze leerde FX kennen tijdens de Creative Show-off en de Viltjesavond: “De goede vibe en open en directe manier van samenwerken zorgden ervoor dat ik wist: hier wil ik werken!”

Copywriter Karlijn Hoftijzer (29) maakte haar vlieguren in de PR en marketing bij DDMA en de Gerrit Rietveld Academie. Daarnaast werkte ze als freelance PR-adviseur voor klanten in de online marketingsector. “Het is mooi om te zien dat de klanten van FX heel goed begrijpen dat aandacht verdienen beter werkt dan aandacht eisen. Dat maakt de projecten van FX voor mij extra interessant!”

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht