Industry Wire

Geplaatst door Sitecore Nederland

Gartner positioneert Sitecore als vooruitziende onderneming

Voorspellende analyses en loyaliteit management
Gartner: “Dankzij MCCM processen kunnen bedrijven aanbiedingen aan klantsegmenten definiëren, organiseren en communiceren in een multichannel-omgeving, zoals direct mail, call centers, websites, e-mail en communities. Deze aanpak kan onder meer de integratie bevatten van marketing aanbiedingen of leads met omzet als uitgangspunt. Algemeen campagne management omvat een functionaliteit voor segmentatie, campagne uitvoering en campagne workflow. De geavanceerde analytische functionaliteit omvat voorspellende analyses en campagne optimalisatie. De uitgebreide uitvoering omvat loyaliteit management, content management, activeren van evenementen en realtime besluitvorming/offertebeheer binnen inkomende en uitgaande omgevingen.”

Sitecore in de voorhoede
“Wij zijn van mening dat Sitecore’s positie in dit rapport onze visie onderkent en onderstreept om marketeers de mogelijkheid te geven multichannel campagnes te sturen en meten”, zegt Michael Seifert, CEO van Sitecore. “Bovendien is het een bevestiging dat organisaties Web Content Management-technologie gebruiken om digitale marketing mogelijkheden over alle kanalen te creëren. Sitecore staat in de voorhoede van deze evolutie.”Sitecore’s Customer Engagement Platform biedt een elegante, geïntegreerde oplossing die kanalen, engagement automatisering en web analytics verbindt met externe tools en databases. Het combineert de kracht en flexibiliteit van Sitecore’s Web Content Management Systeem om via alle kanalen te communiceren met klanten.”
Download gratis het rapport op http://bit.ly/KLpLLo

Over Gartner’s Magic Quadrant
Gartner geeft geen aanbevelingen voor een leverancier, product of dienst die vermeld worden in het Magic Quadrant en geeft gebruikers van technologie evenmin het advies uitsluitend leveranciers te selecteren die in het Leiderskwadrant staan. De rapporten van Gartner zijn een weergave van de bevindingen van Gartner’s onderzoeksbureau, die niet blindelings als feiten aangenomen mogen worden. Gartner wijst alle garanties, expliciet of impliciet, met betrekking tot dit onderzoek af. Dit geldt tevens voor garanties inzake verkoopbaarheid of geschiktheid voor een bepaald doel.

Over Sitecore
Sitecore herdefinieert hoe organisaties omgaan met het publiek en maakt aantrekkelijke ervaringen mogelijk die zich zowel online als persoonlijk aanpassen aan bezoekers.
Sitecore’s toonaangevende Content Management Systeem is de eerste software die zich samenhangend integreert met geautomatiseerde marketing, intranet portalen, e-commerce, web optimalisatie, sociale media en campagne-managementtechnologieën. Deze brede keuze aan mogelijkheden stelt marketing professionals, business managers, zakelijke gebruikers en IT-teams in staat om een succesvolle website en digitale bedrijfsstrategie snel te implementeren, meten en beheren. Bedrijven kunnen nu gemakkelijk nieuwe klanten identificeren, bedienen en converteren met Sitecore’s Digital Marketing Systeem, onderdeel van het omvattende Customer Engagement Platform.

Duizenden publieke en particuliere organisaties hebben meer dan 32.000 websites en digitale ervaringen gecreëerd en beheren deze met Sitecore, waaronder ATP World Tour, CA Technologies, Koninklijke Gazelle, Eneco, ISS, Lloyd’s of London, Heineken, Microsoft, Omni Hotels, Siemens, Vodafone, Thomas Cook en Visa Europe.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht