Gebruikers vinden Interactive Intelligence de beste contactcenter oplossing

In het Nemertes onderzoek kreeg Interactive Intelligence de hoogste totale score, gebaseerd op de categorieën technologie, customer service en waarde, en versloeg daarmee Aspect, Genesys, NEC, ShoreTel en Siemens, maar ook markt leiders (in termen van installed base), als Avaya en Cisco. Als leverancier in het Leiderskwadrant van Gartner’s 2012 Magic Quadrant for Contact Center Infrastructure report behoort Interactive Intelligence bij de “grote leveranciers met een breed portfolio, significant marktaandeel, wereldwijde aanwezigheid, een heldere visie op de ontwikkelingen van contact centers en bewezen ervaring in het leveren van contact centeroplossingen”.
Irwin Lazar, vice president and service director van Nemertes: “De Interactive Intelligence oplossing krijgt de hoogste score voor technologie, gebaseerd op een sterk geïntegreerd unified communications en contact center aanbod, het flexibele model voor het leveren van zowel premise-based als cloud-based oplossingen en de business process automation engine.” Ook de beoordeling voor de waarde is de hoogste van alle andere leveranciers. “Hiermee geven IT professionals in feite aan dat ze bij Interactive Intelligence heel veel waar voor hun geld krijgen,” aldus Lazar.
De Nemertes PilotHouse awards for IPCC zijn dit jaar voor de derde keer uitgereikt.
Onderzoek en analyse van Nemertes is 100 procent gebaseerd op mening en ervaring van de gebruikers uit de praktijk, dit jaar meer dan 1500. Het onderzoek is volledig onafhankelijk en niet gesponsord, zowel Nemertes als de beoordeelde leveranciers hebben geen enkele invloed op het eindresultaat.
Beide rapporten zijn verkrijgbaar op de website van Interactive Intelligence:
Nemertes PilotHouse awards for IPCC – http://www.inin.com/resources/Documents/Nemertes-2012-PilotHouse-Award-IP-Contact-Centers.pdf.
Gartner Magic Quadrant for Contact Center Infrastructures – http://www.inin.com/resources/Documents/2012-Gartner-Magic-Quadrant-for-Contact-Center-Infrastructure.pdf
—
Over Interactive Intelligence
Interactive Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ) levert innovatieve software en services voor contact centers, unified communications en business process automation. De oplossingen zijn zowel geschikt voor toepassing op de eigen locatie als via een hosted model. Het bedrijf is gestart in 1994, heeft wereldwijd meer dan 4500 klanten, waarvan ruim 140 in Nederland en staat gepositioneerd in de top 500 van Global Software en Service leveranciers. Interactive Intelligence heeft meer dan 1000 werknemers en een hoofdkantoor in Indianapolis, USA. Er zijn 23 internationale kantoren in Noord-Amerika, Zuid-Amerika, Europa, het Midden Oosten, Afrika, Azië en Australië. Het Benelux-kantoor is gevestigd in Amsterdam. www.inin.com/nl
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.