Gilissen biedt cliënten vermogensdashboard met Sitecore

Theodoor Gilissen is een gerenommeerde speler in private banking, die kwaliteit en persoonlijke aandacht hoog in het vaandel heeft staan. De online strategie, die gericht is op het bestendigen van het goede en bekende, en verjongen waar nodig, werd anderhalf jaar geleden ingezet, en is nu vertaald in een intensivering van online cliëntcontact. De nieuwe architectuur is gebaseerd op het customer engagement platform van Sitecore en de implementatie is uitgevoerd door partner Mirabeau. Aan alle bancaire veiligheidseisen is voldaan dankzij diverse audits in zowel de basissoftware van Sitecore als bij de implementatie.
Hiermee is een belangrijke stap gezet in de digitale ondersteuning van de persoonlijke benadering van Theodoor Gilissen. Kjeld Sanders, Hoofd Business Development, Theodoor Gilissen licht toe: “het Sitecore platform biedt ons de garantie dat wij een veilig en efficiënt platform hebben gecreëerd van waaruit onze huidige en toekomstige processen plaats kunnen vinden. Onze cliënten hebben online toegang tot al hun overzichten, en onze nota-routing is enorm veel cliëntvriendelijker geworden. Sitecore vormt bovendien een goed startpunt voor onze verdere online ambities.”
Over Theodoor Gilissen
Theodoor Gilissen is een private bank met dienstverlening op het gebied van beleggen (beleggingsadvies en vermogensbeheer), financiële planning, vermogensstructurering en financieren. Zij bedient vermogende particulieren, ondernemers, stichtingen, verenigingen, religieuze instellingen en pensioenfondsen. Voor zelfstandige vermogensbeheerders treedt Theodoor Gilissen op als depotbank. De bank heeft vestigingen in Amsterdam Eindhoven en Rotterdam. Theodoor Gilissen is een zelfstandig onderdeel van KBL European Private Bankers, een netwerk van Europese private banks.
www.gilissen.nl
Over Sitecore
Het wereldwijde softwarebedrijf Sitecore maakt producten die op elk moment binnen de interactie en via elk communicatiekanaal – web, e-mail, mobiel, sociaal en offline – de meest relevante ervaring en content bieden aan klanten. Ons platform voor klantmanagement gecombineerd met bewezen customer intelligence creëert inzicht in de klant, wat op zijn beurt leidt tot nuttige interacties, hogere conversies en een levenslange klantrelatie.
Duizenden publieke en particuliere organisaties hebben meer dan 32.000 websites en digitale ervaringen gecreëerd en beheren deze met Sitecore, waaronder in Nederland Koninklijke Gazelle, Eneco, Heineken, Microsoft, C1000, Siemens, Vodafone, Provincie Noord-Brabant en Damen Shipyards.
www.sitecore.net
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.