Glasnost aan de slag voor PepsiCo in Benelux en Nordics

Amsterdam, 4 april 2023 – PepsiCo heeft creatief PR bureau Glasnost gekozen als nieuw PR bureau voor de Benelux en de Nordics. Het bureau gaat aan de slag voor alle snack- en drankmerken uit het portfolio. De samenwerking is al van start met een campagne voor Lay’s & Pepsi MAX.
PepsiCo is een van ’s werelds grootste voedings- en drankbedrijven. Glasnost gaat zich voor het bedrijf bezig houden met marketing PR voor de verschillende merken, maar ondersteunt ook bij PR op bijvoorbeeld duurzaamheid.
“PepsiCo en Glasnost passen heel goed bij elkaar. Als FMCG-specialist zijn we daarom ook meer dan trots dat we het bedrijf mogen gaan helpen bij al hun PR-uitdagingen. Het selectieproces was zeer professioneel en uitzonderlijk goed gestructureerd. Daar kan menig merk een voorbeeld aan nemen. Als merkenbouwers vinden we het geweldig dat we creatief en strategisch voor al die iconische merken van het bedrijf aan de slag mogen en tegelijkertijd verder kunnen bouwen aan onze internationale groei. Een win/win situatie. We kijken uit naar een fantastische samenwerking met de verschillende PepsiCo teams waar we nu al kennis mee hebben gemaakt”, aldus Henk Boersen, Managing Director bij Glasnost, onderdeel van Ace.
Glasnost is gekozen als preferred supplier voor diverse markten en gaat zij aan zij werken met de andere bureaus waarmee PepsiCo samenwerkt. “We zijn verheugd om Glasnost toe te kunnen voegen aan onze bureau mix. Het team bracht veel enthousiasme, energie en commitment”, aldus Dorien Möller, Brand Manager Lay’s bij PepsiCo. “Glasnost maakte indruk met hun strategische aanpak, analytische blik en creatieve ideeën. Dit maakt hen de perfecte partner voor ons.”
Over Glasnost
Glasnost is een creatief pr-bureau uit Amsterdam en onderdeel van Ace, a family of leading agencies. Het bureau heeft als missie om merken, mensen en culturen met elkaar te verbinden door creatieve pr. De afgelopen tien jaar is Glasnost uitgegroeid tot het #1 earned thinking agency dat impactvol werk maakt voor klanten zoals Google, VodafoneZiggo, Unilever en Diageo. Glasnost onderscheidt zich van andere pr-bureaus door de gedurfde aanpak van communicatievraagstukken en maakt zich hard voor een sterkere positie van pr in de wereld van moderne communicatie. Voor meer informatie, bezoek http://www.glasnost.amsterdam/.
Over PepsiCo
PepsiCo is een van ’s werelds toonaangevende voedings- en drankbedrijven, met een portfolio van iconische merken zoals Pepsi, Frito-Lay, Tropicana, Quaker Oats, Gatorade en meer. Het bedrijf is toegewijd aan duurzame groei en heeft een wereldwijde personeelsbestand van meer dan 300.000 medewerkers. Voor meer informatie, bezoek http://www.pepsico.nl/.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.