Good Technology breidt uit in de Benelux

Good Technology, wereldwijd leider in mobiele beveiliging, heeft een kantoor in Amsterdam geopend om de groei in de Benelux te faciliteren. De groei is een gevolg van een stijging van de lokale vraag naar mobile device management en mobiele beveiligingsoplossingen. Met de uitbreiding verstevigt het bedrijf zijn aanwezig op de Europese markt. Naast Amsterdam heeft Good ook Europese kantoren in het Verenigd Koninkrijk, Duitsland en Frankrijk.

Michael Maas, Regional Sales Director Benelux bij Good Technology zegt: “In de Benelux werken we met organisaties uit alle sectoren, zowel publieke als particuliere organisaties. Dit doen we op verschillende manieren: van advies bij de ontwikkeling van BYOD-strategieën tot het opleiden van ontwikkelaars voor het bouwen van veilige applicaties om de productiviteit te verhogen. Daarnaast houden we altijd rekening met de regelgeving van het land. Ons nieuwe kantoor toont onze betrokkenheid voor regionale groei en voor lokale bedrijfstransformatie door mobiele beveiliging.”

Naast device- en databeveiliging worden organisaties zich ook steeds bewuster van mogelijkheden voor de verbetering van productiviteit en van ‘groene’ voordelen die kunnen worden behaald met mobiele apparaten. Zo hebben veel klanten in de Benelux hun papiergebruik aanzienlijk kunnen verlagen dankzij Good’s technologie.

Amsterdam Airport Schiphol is één van de klanten die Good Technology lokaal aan zijn portfolio heeft toegevoegd in het afgelopen jaar. “De implementatie van een BYOD tablet-programma is voor ons een belangrijke verandering geweest om onze medewerkers van mobiele beveiliging te voorzien”, aldus Kees Jans, CIO bij Amsterdam Airport Schiphol. “Good is de enige mobiele beveiligingsleverancier die het hoogste niveau van certificatie voor iOS en Android heeft verkregen. Ze ondersteunen ons goed in de migratie van alle mobiele telefoons naar de nieuwe smartphones naar keuze van onze medewerkers.”

Organisaties in de Benelux hebben steeds meer aandacht voor mobiele beveiliging door recente incidenten van inbreuken op beveiliging. Met de recent geïntroduceerde Good for Enterprise® app kunnen zowel grote als kleine organisaties hun data en apparaten veilig beheren. Daarnaast kunnen bedrijven de productiviteit van medewerkers versnellen met veilige e-mail, agenda-informatie, contactdetails, documentdata en browser-toegang voor slechts enkele euro’s per gebruiker per maand. Voor veilige workflows met onafhankelijke softwareleveranciers zoals Box, Docusign en Salesforce.com, maakt de Good Dynamics Secure Mobility Platform het mogelijk om apps van deze leveranciers naast elkaar te gebruiken. Daarnaast is het mogelijk om veilige apps te bouwen die passen bij de behoefte van organisaties.

“Europa is altijd al een voorloper geweest als het gaat om mobiliteit”, zegt Christy Wyatt, CEO bij Good Technology. “Het afgelopen jaar zagen wij een enorme groei in de EMEA-regio. Ik ben blij dat we onze expertise en oplossingen kunnen uitdragen naar lokale en multinationale klanten in de Benelux zodat ze in staat zijn hun data te beschermen en dit beperkt zich niet alleen tot hun devices.”

Het kantoor van Good Technology in Amsterdam is gevestigd in de H-Toren, Zuidplein 36.

Over Good Technology
Good Technology is de innovatieve leider in mobiele beveiligingsoplossingen, waardoor bedrijven zich vrij en flexibel kunnen bewegen. De oplossingen van Good bestaan uit een mobility platform, mobile devices management, een suite van collaboratie-applicaties en een breed scala aan externe applicaties en ecosystemen die de potentie van mobiel verder ontsluiten. Meer dan 5.000 organisaties in 130 landen gebruiken oplossingen van Good Technology, waaronder FORTUNE 100™ bedrijven in verzekeringen, het bankwezen, zorg, retail, overheid, luchtverkeer en defensie. Voor meer informatie zie: www.good.com.